Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194461
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Starptautiskās tirdzniecības vispārējais raksturojums    5
1.1.  starptautiskās tirdzniecības būtība    5
1.2.  Importa un Eksporta raksturojums    5
1.3.  Ārējās tirdzniecības politika    6
1.4.  Latvijas ārējā tirdzniecība politika    9
2.  Latvijas arējās tirdzniecības analīze ar ES dalībvalstīm    11
2.1.  Importa un eksporta salīdzināšana    11
2.2.  Svarīgākie Latvijas tirdzniecības partneri Eiropas Savienībā 2007./2008. g.    14
2.3.  Latvijas eksporta analīze par nozīmīgākajām nozarēm    18
2.4.  Latvijas importa analīze pa nozīmīgākām nozarēm    20
2.5.  Latvijas eksporta attīstības iespējas    22
2.6.  Latvijas nākotnes eksporta sfēras    23
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Extract

Mūsdienās, ekonomiskās krīzes laikā, Latvijas ārējās tirdzniecības darījumu pasaulē daudz kas mainās, izmaiņas notiek gan importa, gan eksporta jomā. Latvijā, pēc iestāšanās Eiropas Savienībā 2004.gadā, vietējie uzņēmumi izjūt arvien sīvāku konkurenci no ārzemju uzņēmumu puses. Notiek globalizācija, izdzīvo tikai uzņēmumi, kuri ir apvienojušies un iekļuvuši Eiropas tirgos. Lai Latvijas eksportētāji mūsdienās prastu izdzīvot, tiem ir jāsadarbojas ar ārzemniekiem, jāmācās valodas, jāmeklē no konkurences brīvāki tirgi, jāiepazīst to kultūra un saskarsmes īpatnības. Lai spētu komunicēt, vienoties un slēgt darījumus ar ārzemju partneriem.
Lai gan Latvijas uz doto brīdi atrodas neapskaužamā stāvoklī, tad eksporta pieaugums spētu stimulēt ekonomisko stāvokli, tomēr eksporta pieaugums nozīmē, to kā uzņēmumiem ir jāspēj ražot, bet mūsdienu situācijā, tas ir ļoti grūti. Ir jāpaiet laikam, kamēr ekonomisko stimulu izmaiņas novedīs pie uzņēmumu darbības pārkārtošanas un straujāka eksporta pieauguma, kas ir vienīgā izeja no valsts ekonomiskā pagrimuma, tādēļ arī ir jāpievērš uzmanība Latvijas ārējai tirdzniecībai ar tās lielākajam tirdzniecības partnerim- Eiropas Savienības dalībvalstīm.
Ar ārējo tirdzniecību valsts var attīstīt specializāciju un paaugstināt valstij esošo resursu izmantošanu. Tādējādi veicinot valsts ekonomisko stimulēšanu.
Darba mērķis ir analizēt Latvijas ārējo tirdzniecību Eiropas Savienības dalībvalstu ietvaros un uz tā pamata izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus.
Darba mērķu sasniegšanai tika izvirzīti vairāki uzdevumi:
1.Izpētīt Latvijas importa un eksporta datus;
2.Izpētīt svarīgāko preču grupu Latvijas eksportā;
3.Izpētīt svarīgāko preču grupu Latvijas importā;
4.Izpētīt Latvijas ārējās tirdzniecības galvenās partnera valstis;
5.Izpētīt Latvijas nākotnes nozares un eksporta tirdzniecību.
Pirmajā nodaļā ir ārējās tirdzniecības un tās veidojošo faktoru teorijas apraksts. Otrajā nodaļā ir aprakstīta esošā Latvijas eksporta un importa datu analīze, kā arī importa un eksporta veicinošie faktori.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1136699
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register