Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201647
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums, darbība, vēsture    4
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma vides analīze    8
3.1.  Iekšējās vides analīze    8
3.2.  Ārējās vides analīze    9
3.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    9
3.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    10
3.2.3.  Makrovides faktori    10
3.3.  SVID analīze    12
4.  Ekonomiskās darbības rādītāju analīze    13
4.1.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    13
4.2.  Likviditātes rādītāji    16
4.3.  Rentabilitātes rādītāji    17
4.4.  Aktivitātes rādītāji    18
4.5.  Maksātspējas rādītāji    19
5.  Secinājumi un priekšlikumi    20
6.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Uzņēmumam ir liela pieredze darbības tirgu segmentā, kuru var izmantot, kā priekšrocību;
• Uzņēmuma organizātoriskā struktūra ir labi organizēta, kompānija ir neliela un informācijas aprite ir ļoti operatīva;
• Uzņēmums savā darbā izmanto kvalitātīvus materiālus, modernas tehnoloģijas un iekārtus;
• Uzņēmumā strādā kvalificēti darbinieki, kuri sniedz klientiem pakalpojumus augstā līmenī;
• Uzņēmumam ir daudz spēcīgo konkurentu, lielākais no viņiem ir SIA „auto-glass”;
• Uzņēmums neracionāli izmanto līdzekļus, piemēram: daudz tērē reklāmai un maz ieguld attistībā;
• Rentabilitātes, maksātspējas un aktīvitātes rādītāji ir samazinājušies, savukārt likviditātes rādītājs ir paaugstinājies, kas liecina par neefektīvo uzņēmuma darbību.

Priekšlikumi:
• Motivēt savus darbiniekus, lai viņi būtu ieinteresēti uzņēmuma izaugsmē;
• Samazināt izdevumus (īrēt mazākas telpas, samazināsies komunālie maksājumi);
• Samazināt izdevumus reklāmai un ieguldīt to naudu uzņēmuma attistība;
• Strādāt ar strabiliem klientiem, kuri ir spējīgi apmaksāt viņiem sniegtos pakalpojumus;
• Jauno klientu un piegādātāju aktīva meklēšana;
• Pakalpojumu klāsta paplašināšana.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1323818
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register