Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205457
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kā notiek atbrīvošanās no produkta un tā iesaiņojuma, miniet veidus.
Atbrīvošanās no produkta un tā iesaiņojuma vienmēr ir bijusi problēma un tās risinājumus var iedalīt trīs galvenajās kategorijās: 1) tieša likvidēšana; 2) pārstrāde un 3) atkārtots mārketings. Bieži cilvēki veido psiholoģiskas asociācijas ar konkrētiem priekšmetiem, lietām un tās kļūst svētas, no tām ir grūti atvadīties. Kā piemēru var minēt bērnības rotaļlietas, lietas, kas atgādina par otru cilvēku, utt. Tomēr ar laiku arī to likvidēšana kļūst neizbēgama. Pārstrāde ir kļuvusi ikdienišķa, īpaši tādēļ, ka pašvaldības, valstis un citas valdību vienības to dažos apgabalos ir padarījušas par obligātu. Arī Latvijā tiek veikta produktu iesaiņojumu pārstrāde. Lielāko daļu Latvijā sašķirotā iepakojuma pārstrādā tepat Latvijā:
• PET pudeles tiek pārstrādātas augstas kvalitātes PET pārslās rūpnīcā „PET Baltija” Jelgavā,
• plastmasas plēves, kā arī cietās (HDPE) plastmasas iepakojumu kausē un granulē „Nordic Plast” Olainē,
• papīru, kartonu, sulu un piena kartona iepakojumu jaunos papīra izstrādājumos pārstrādā „Līgatnes papīrfabrika”.
Latvijā savāktā stikla pārstrāde notiek ārzemēs – galvenokārt Lietuvā un Ukrainā. Ir ievērojami pieaugusi lietoto preču tirdzniecība, kas ir atkārtotā mārketinga piemērs. Blusu tirgi un garāžu izpārdošanas ir īpaši populāras Amerikā. Tāpat atkārtotais mārketings reklāmas medijos ir ikdienišķa parādība. Globālās ekonomiskās krīzes laikā arī Latvijā bij izplatīti dažādi lietoto mantu un krāmu tirdziņi, kas guva plašu popularitāti un līdz ar to arī mediju atbalstu. No tiem līdz šodienai ir saglabājušies tikai daži, no kuriem populārākais ir Andele Mandele, kas ar katru reizi kļūst arvien lielāka gan no pārdevēju, gan apmeklētāju puses.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register