Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:239571
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

2. Konkurentu analīze

Lai sagatavotu efektīvu uzņēmuma mārketinga stratēģiju, uzņēmumam ir jāizpēta:
1) Esošie un potenciālie patērētāji,
2) Konkurenti.
Konkurentus var iedalīt sekojoši:
- Tuvākie konkurenti (cenšas apmierināt tos pašus patērētājus un to vajadzības, sniedz līdzīgus piedāvājumus),
- Latentie konkurenti (piedāvā jaunus vai citus veidus kā apmierināt tās pašas vajadzības).
Diskusijās par konkurenci kultūras produktu vispirms apskata plašākā kontekstā – brīvā laika aktivitāšu tirgū. Kultūras produkts konkurē ne tikai ar citiem kultūras produktiem, bet arī dažādiem citiem produktiem, kas radīti, lai aizņemtu patērētāja brīvo laiku – sports, ceļošana, izglītības turpināšana:
1) konkurence vienā produktu kategorijā (dažādi muzeji piedāvā vienu un to pašu eksponātu),
2)konkurence starp dažādiem kultūras produktu žanriem (klasiskās mūzikas koncerts un dejas uzvedums),
3)citiem brīvā laika produktiem (doties uz kino vai braukt slēpot).
Konkurence ir vēl stiprāka, tādēļ, ka šo (kultūras) produktu dzīves cikls ir īss un gaistošs.3

Kāpēc ir jāpazīst konkurenti?

Kad uzņēmums ir noteicis tā galvenos konkurentus, tam ir jānosaka to iezīmes, īpaši – to stratēģijas, mērķi, stiprās un vājās puses, kā arī reakcijas veidus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register