Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:335721
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Adaptācija. Reklāmas ziņojuma pielāgošana atšķirīgiem lokāliem tirgiem. Tā ir vienas pamat reklāmas, kurā tiek veiktas izmaiņas vienā vai vairākos ziņojuma elementos, izmantošana starptautiskiem tirgiem – var mainīt tekstus, attēlus.
Adaptācijas ierobežojošie faktori:
Kultūras atšķirības- tā ir attieksme un uzvedība, kas ir raksturīga kādai konkrētai cilvēku grupai vai sabiedrībai, nācijai, etniskai vai reģionālai grupai nācijas robežās vai ārpus tās. Galvenās atšķirības ir atšķirības ir tautu ētikas, morāles, uztveres normas;
Ekonomiskās atšķirības – industriālo valstu atšķirības salīdzinot ar trešās pasaules valstīm, tehnoloģiju un tirgus attīstības atšķirības var ietekmēt ziņojuma izveides kvalitāti , gan komunikācijas kanāla izvēli;
Konkurences atšķirības – pastāv krasa konkurences atšķirība dažādās valstīs , to daudzums un izmatotās stratēģijas;
Likumdošana – regulē reklāmas izgatavošanu un izvietošanu starptautiskās reklāmas izgatavošanas valstī var atšķiries no likuma valstī, kurā šo reklāmu adaptē. Tāpēc, lai reklāmas materiāls būtu likumīgs, valstij, kas ir atbildīga par starptautiskās reklāmas izveidi, ir jābūt informētai par tiesiskajiem aspektiem katrā valstī kur tā vēlas reklamēt sevi;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1236498
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register