Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400559
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Noieta stimulēšana kā viena no virzīšanas tirgū kompleksa sastāvdaļām    5
2.  Noieta stimulēšanas līdzekļi    8
2.1.  Noieta stimulēšanas līdzekļu veidi    8
2.2.  Noieta stimulēšanas līdzekļu salīdzinājums    13
3.  Noieta stimulēšanas pasākumu plānošana, īstenošana un novērtēšana    15
4.  Noieta stimulēšanas pasākumu izmantošana SEB Unibankā    17
4.1.  SEB Unibankas vispārējs raksturojums    17
4.2.  Noieta stimulēšana SEB Unibankas marketinga kompleksā    20
4.3.  SEB Unibankas pakalpojumu noieta stimulēšanas pasākumu analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Katram dinamiskam uzņēmumam, kas startē starptautiskā tirgū, viena no būtiskākajām aktivitātēm ir marketings. Marketings ir katra uzņēmuma sirds un, ja šī sirds kaut kādu iemeslu dēļ funkcionē vāji vai nefunkcionē vispār, arī pats uzņēmums var sākt panīkt.
Mūsdienu mārketinga uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci vai pakalpojumu, noteikt pieņemamu cenu un nodrošināt tās pieejamību pircējiem, bet arī veidot komunikāciju – saskarsmi ar patērētājiem. Marketingā ir sastopami septiņi pamatelementi, un katrs no tiem viens otru papildina. Noieta stimulēšana ir viens no mārketinga kompleksajiem elementiem. Tās galvenais mērķis pamudināt cilvēkus pirkt preci vai pakalpojumu. Salīdzinājumā ar reklāmu, tā ļauj ātri iedarboties uz pieprasījumu.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt noieta stimulēšanas veidus SEB Unibankā, kā arī sniegt priekšlikumus marketinga pasākumu daudzveidošanai.
Kursa darba galvenie uzdevumi:
1.iepazīties ar marketingā izmantotiem noieta stimulēšanas veidiem
2.salīdzināt savā starpā dažādus noieta stimulēšanas veidus
3.apskatīt, kā notiek noieta stimulēšanas pasākumu plānošanas, īstenošanas un novērtēšanas process
4.apskatīt un salīdzināt SEB Unibankas noieta stimulēšanas veidus
5.noteikt visplašāk izmantoto SEB Unibankas noieta stimulēšanas pasākumu
6.sniegt priekšlikumus SEB Unibankas noieta stimulēšanas pasākumu uzlabošanai.
Kursa darba izstrādāšanai tiek pielietoti dažādi paņēmieni, analīzes veidi un metodes, no kuriem galvenās ir: analītiskās metodes, salīdzināšanas metodes, faktoru noteikšanas metode, vidējo lielumu metode, dažādas grafiskās metodes.
Pētījuma periods ir viens gads –no 2006.gada pavasarim līdz 2007.gada pavasarim, jo šis laika periods aptver visas SEB Unibankas marketinga aktivitātes, sākot ar pavasara izdevīgiem depozīta piedāvājumiem, Jāņiem, studenti, 1.septembri, Ziemassvētkiem, utml.
Darba izmantoti publicētie dati par materiāli par SEB Unibankas piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī vietējo autoru darbi, speciālā mācību literatūra un likumdošanas normatīvie akti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register