Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414507
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mērķtirgus noteikšana norisinās četros līmeņos: segmentos, nišās, reģionālos tirgos un indivīdos. Tirgus segments ir liela, skaidri izteikta pircēju grupa tirgus iekšienē. Niša ir nedaudz šaurāka pircēju grupa, kura parasti sastāda nelielu specifisku tirgu. Lokālajā tirgus līmenī tirgotājs balsta marketinga stratēģiju uz reģiona iedzīvotāju vajadzību apmierināšanu.1
Patērētāju tirgus segmentēšanas pamati ir pircēju raksturojums un to reakcija uz piedāvātām precēm. Galvenie tirgus segmentācijas mainīgie ir ģeogrāfiskie, demogrāfiskie, psiholoģiskie un uzvedības. Mainīgie var būt izmantoti atsevišķi kā arī kombinācijās. Tirgus segmenta pazīmes ir mainīgums, izmērs, pieejamība, atšķirības un aktivitāte.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register