Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427984
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ostas raksturojums teorētiskajā aspektā    5
1.1.  Ostas darbības principi un normatīvo aktu regulējums    5
1.2.  Ostu darbības nozīme Latvijas tautsaimniecībā    8
2.  Ostu raksturojums Latvijā    11
2.1.  Latvijas lielo ostu raksturojums    11
2.2.  Latvijas mazo ostu raksturojums    19
3.  Latvijas ostu attīstības mērķi    26
3.1.  Latvijas lielo ostu attīstība    26
3.2.  Latvijas mazo ostu attīstība    28
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantotā Literatūra    34
Extract

Secinājumi
Izstrādājot studiju projektu, darba autors izdarīja sekojošus secinājumus.
1. Latvijā ir trīs lielās ostas: Ventspils osta, Rīgas osta un Liepājas osta pēc kravu apgrozījuma no visām trim ostām visvairāk kravu pārkrautas Rīgas osta-36051.9 tūkst. tonnas, pēc tam seko Ventspils ostā -30346 tūkst. tonnas, un trešā ir Liepājas osta -7431.5 tūkst. tonnas.
2. No mazajām ostām vislielākais kravu apgrozījums ir Skultes ostai, kas galvenokārt veidojas no kokmateriālu pārkraušanas 690 tūkst. tonnu kravu apgrozījumu. Tai seko Salacgrīvas osta ir 384 tūkst. tonnām.
3. Kurzemes piekrastes ostas, vairāk orientējas uz jahtu kuģu uzņemšanu piestātnēs un zvejas kuģu apkalpošanu.
4. Katra osta ir izstrādājusi attīstības mērķus nākotnei, lielām ostām tas saistīts ar kravu apgrozījumu palielināšanu, savukārt mazās ostas vairāk orientējas uz tūristu un zvejas kuģu apkalpošanu.

Priekšlikumi
Balstoties uz secinājumiem, darba autors izstrādāja sekojošus priekšlikumus.
1. nodrošinās Eiropas standartiem atbilstošas nestspējas un ielu tehnisko parametru ievērošanu; atrisinot problēmas kravu pievešanai un aizvešanai ar autotransportu no brīvostas teritorijas, tiks palielināta ostas pārkraušanas jauda, ļaujot pilnvērtīgi izmantot piestātnes un kravas laukumus visā ostas akvatorijā.
2. Tāpat kā lielajām ostām arī mazajām ostām jāsakārto ostas pievadceļi, tas dos iespēju vieglāk kravas automašīnām iebraukt un izbraukt no ostas teritorijas.
3. Kurzemes ostām vajadzētu sakārtot ostās esošo infrastruktūru, lai tūristi piestājot ar jahtām ostā, varētu saņemt vairāk pakalpojumus tieši ostas teritorijā. Ostās arī vajadzētu būt vairāk informācijas par tūrisma apskates objektiem angļu valodā.
4. Rojas un Pāvilostas ostām vajadzētu vairāk reklamēt savus pakalpojumus, kas saistīti ar pasažieru pārvadājumus uz Roņu salu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register