Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482829
 
Evaluation:
Published: 14.03.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
1.1.  Idejas izcelsme (aktualitāte, oriģinalitāte, inovācija)   
1.2.  Misija un darbības mērķis   
1.3.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības uzsākšanas finanšu avoti   
2.  Produkta raksturojums   
2.1.  Produkta apraksts   
2.2.  Vajadzības, kuru apmierināšanai radīts šis produkts   
2.3.  Produkta izdevīguma aptuvens novērtējums   
3.  Tirgus analīze   
3.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana   
3.2.  Konkurentu raksturojums   
3.3.  Produkta salīdzinājums ar līdzīgiem konkurentu produktiem   
4.  Mārketinga plāns   
4.1.  Cenu politika (cenu veidošana)   
4.2.  Produkta virzīšana tirgū   
4.3.  Reklāma   
4.4.  Pārdošanas veicināšanas metodes   
5.  Uzņēmuma funkcionēšana   
5.1.  Telpas un iekārtas   
5.2.  Sagādes, ražošanas un realizācijas process, t.sk. aktivitāšu laika plānojums   
5.3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas   
6.  Finanšu informācija   
6.1.  Ieņēmumu un izdevumu prognoze (2 darbības gadiem)   
6.2.  Finanšu rezultātu prognožu apraksts   
  Pielikums - logo   
Extract

7. Secinājumi un priekšlikumi
Pirmajā gadā peļņa varētu būt lielāka, jo sākumā, vēl visi darba līdzekļi ir jauni un tāpēc nevajag vēl ieguldīt tik lielus līdzekļus kā arī darbi ir vienkāršāki, kuriem nav nepieciešami tik daudz materiālu, lai varētu veikt konkrētos darbus. Peļņa varētu palielināties, augot uzņēmumam un tā reputācijai, kuru rezultātā uzņēmumam būs jauni pasūtītāji, kuri gribēs noslēgt līgumus ar mūsu firmu.
Lai veiktu konkrētāku biznesa plāna veidošanu vajadzētu nedaudz vairāk saņemt kādu informāciju, kura palīdzētu, izprasts, kā jāveido pareizāk pēc nolikumiem, un aprēķināt precīzāk nevis ņemt skaitļus no “gaisa izzīžot”.
Nākotnē uzņēmums nebankrotēs, ja vien nemainīsies tirgus un neienāks vēl kāds lielāks spēlētājs, kurš varēs piedāvāt zemāku cenu. Pašreiz tirgū pietrūkst dalībnieku, kuri to varētu piedāvāt tāpēc mūsu uzņēmuma vēl tajā būtu vietas. Kā jau zināms bez elektrības, nekas šajā pasaulē vairāk nedarbojas tāpēc būs vienmēr nepieciešam, kuri to varēs nodrošināt un apkalpot tā darbību. Nākotnē tas attīstīsies straujāk, kas dod vēl vairāk konkurēt ar lielajiem tirgus spēlētājiem un noslēgt sadarbības līgumus, lai veiktu lielākus objektus, un dos lielāku peļņu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1365378
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register