Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513745
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Faktori, kas jāievēro, izvēloties mārketinga stratēģiju mērķtirgū
• Resursu pietiekamība. Ja resursi ir ierobežoti labāk izvēlēties koncentrēto mārketingu;
• Produkta viendabīgums. Viendabīgam produktam vairāk piemērots nediferencētais mārketings, toties daudzveidīga sortimenta produktiem labāk noder diferencētais un koncentrētais mārketings;
• Produkta dzīves cikls. Ja uzņēmums ieiet tirgū ar jaunu produktu, piemērotāks ir nediferencētais vai koncentrētais mārketings, turpretī, realizējot produktu brieduma stadijā, vēlams lietot diferencēto mārketingu;
• Tirgus viendabīgums. Ja pircējiem ir izsmalcināta gaume un vēlmes, kā arī noteiktos periodos tie pērk vienādu daudzumu preču un reaģē uz vienādiem mārketinga stimuliem, tad, jāorientējas uz nediferencēto mārketingu, pretējā gadījumā jāpiemēro cita stratēģija;
• Konkurenta mārketinga stratēģija. Ja konkurenti praktizē aktīvu segmentēšanu, tad nediferencētais mārketings nav piemērots, bet var mēģināt koncentrēties kādā lielajā segmentā. Ja konkurents darbojas masu patērētāju labā, tad uzņēmumam lietderīgi izmantot diferencēto mārketingu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1333967
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register