Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:626291
 
Evaluation:
Published: 31.01.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurence ir firmas stratēģija un tāda ekonomiski pastāvīgu firmu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam. Ekonomiku attīsta preču cenu samazināšana, preces kvalitātes uzlabošana un godīgas konkurences attīstību.
Konkurenci veido vairāki uzņēmumi. Tas savukārt nozīmē, ka patērētājam ir izvēle. Saprotams, ka patērētājs izvēlēsies preci par zemāku cenu un ar augstāku kvalitāti.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1160905
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register