Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676800
 
Evaluation:
Published: 14.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Abu virsmatraču cenu līmenis krasi atšķiras, līdz ar to katram no tiem ir savs pircējs. Kā jau minēju, pirmais virsmatracis ”Intema” ir vairāk paredzēts komerciāliem nolūkiem un kalpo arī uzņēmuma reputācijas veidošanai, savukārt „Dormeo Roll up” ir augstas kvalitātes prece, paredzēta personīgai un intensīvai lietošanai. Cenas stratēģija pirmajā gadījumā ir nodrošināt lielāku apgrozījumu uz pārdotā apjoma rēķina, iespējams vēl piestrādājot pie tā, lai klients nopirktu „vēl kaut ko”. Savukārt, otrā, dārgākā matrača, pārdošanas stratēģija ir pārdot vairāk, bet arī par lielu cenu.
No cenu stratēģijas ir primāri ir atkarīgs uzņēmuma finansiālais stāvoklis un tā pastāvēšanas iespējas, līdz ar to, tai ir jābūt pārdomātai un pielāgotai izvirzītajiem mērķiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register