Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:680853
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Kvalitātes izpratne    5
1.1.1.  Kvalitātes jēdziens    5
1.1.2.  Kvalitātes līmeņi    10
1.1.3.  Kvalitāte mārketingā    11
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmas (KVS)    12
1.2.1.  Kvalitātes administrēšanas sistēma    15
1.2.2.  Kvalitātes nodrošināšanas sistēma    16
1.3.  Kvalitātes pārvaldīšanas sistēma. ISO standarti    17
1.3.1.  ISO 9000: 2000 kvalitātes vadīšanas pamatprincipi    19
2.  Praktiskā daļa    20
2.1.  Uzņēmuma “Latvijas maiznieks” raksturojums    20
2.2.  Produkcijas kvalitātes pilnveidošana    23
2.2.1.  Personāla apmācība    23
2.2.2.  Iepakojuma kvalitātes uzlabošana    24
2.2.3.  Mārketinga pasākumi    26
  Secinājumi un priekšlikumi    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Kursa darba izstrādāšanas gaitā autors ir nonācis pie šādiem secinājumiem:
1) Mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma konkurētspēja saistās ar diviem raksturlielumiem – cenas līmeni un produkcijas kvalitāti.
2) Katram pircējam kvalitāte atšķiras un lielā mērā kvalitātes statusu nosaka klienta attieksme pret piedāvāto preci.
3) Kvalitāti raksturo gan mainīgie lielumi (piemēram, krāsa), gan alternatīvie (piemēram, garšīgs vai negaršīgs).
4) Laika gaitā kvalitātes izpratne ir mainījusies: no kvalitātes, kas nosaka preces galarezultātu īpašības, līdz pat kvalitātei, kas nodrošina sadarbību starp patērētāju un uzņēmumu.
5) Kvalitātes līmeni nosaka vairāki faktori: tirgus, likumdošana un ražotāji.
6) Uzņēmumam ir būtiski ievērot kvalitāti mārketingā, lai savai produkcijai piesaistītu arvien jaunus klientus.
7) Pastāv trīs kvalitātes sistēmu veidi: kvalitātes administrēšanas sistēma, kvalitātes nodrošināšanas sistēma un TQM – kvalitātes pilnveidošanas sistēma.
8) Eiropas Savienībā ISO 9000 standarti ir akceptēti kā garants brīvā koptirgus radīšanai.
9) Ar katru gadu “Latvijas maiznieks” apgrozījums palielinās (par svarīgāko faktoru apgrozījuma palielinājumam kalpo uzņēmuma pieaugošā atpazīstamība, kā arī kvalitatīvie produkti).

Kursa darba praktiskās daļas izstrādāšanas gaitā autoram radās daži priekšlikumi, lai atrisinātu “Latvijas maiznieka” kvalitātes pilnveidošanas problēmas:
1) Ir jāīsteno personāla apmācība un jāiegādājas jaunas iekārtas.
2) 2015.g. jāīsteno mārketinga pasākumu rīcības plāns.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1346422
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register