Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:687129
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Ārpuscenu konkurence (mārketinga aktivitātes, komunikācija)
Monopola uzņēmumiem nav nepieciešamas mārketinga aktivitātes, jo pats uzņēmums ir unikāls, tomēr ļoti bieži šādi uzņēmumi sponsorē „skaļus” pasākumus.
AS „Latvijas Gāze” sponsorē daudz dažādus pasākumus, kā piemēram, LG ir Latvijas vīriešu un sieviešu basketbola izlases partneris, Latvijas Nacionālās operas patrons un Latvijas Olimpiskās komitejas sponsors.

Barjeras
Jaunu uzņēmumu ienākšanu monopola tirgū ietekmē daudz un dažādas barjeras.
Runājot par Latvijas Gāzi,
tad citiem pārdevējiem nav iespējas iekļūt šajā tirgū, jo ir nepieciešami lieli kapitālieguldījumi, kas bieži vien ir nelietderīgi (piemēram, gāzes vada izbūve, pazemes gāzes krātuves izveide u.tt.)

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register