Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:738040
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Starptautiskais tūrisma tirgus    3
2.  Vietējā un starptautiskā tūrisma ietekme uz ekonomiku    6
3.  Tūrisma vieta un loma Latvijas ekonomikā    10
4.  Tūrisma multiplikatora jēdziens un būtība    13
5.  Multiplikatoru veidi    18
6.  Multiplikatoru modeļi    21
7.  Multiplikatoru vērtības dažādās pasaules valstīs    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

1. Starptautiskais tūrisma tirgus
Ceļošana un tūrisms ir visnozīmīgākā industrija pasaulē. Pašreiz tā veido vismaz 6 procentus no valsts iekšējā kopprodukta, kā arī nodarbina 127 miljonus cilvēku pasaulē, piedāvā vienu no katrām piecpadsmit darbavietām.
Vienkārši aplūkot ieņēmumus, mēs negūsim pilnīgu priekšstatu par tūrisma nozīmi ekonomikā. Valsts ekonomikā lielāka nozīme ir tūrisma finansiālai vērtībai, nevis tūristu skaitam, ko valsts uzņem, tāpēc ir svarīgi izvērtēt, cik dažādu valstu tūristi iztērē vidēji dienā un cik ilgu laiku vidēji kādas valsts tūristi pavada, apmeklējot citu valsti.
Tāpat ir jāņem vērā faktori, kas izraisa kādas valsts tūristu skaita palielināšanos vai samazināšanos. Piemēram, pašreiz bijušajās padomju bloka valstīs ir lielas pieauguma iespējas, lai gan tēriņš uz vienu cilvēku daudzos gadījumos ir maz. No otras puses, šo valstu pieaugošā elite ir tūristi, kas daudz tērē, un viņu skaitu valstis, kas uzņem tūristus, ļoti vēlas palielināt.
Ir daudz faktoru, kas motivē cilvēkus ceļot uz ārzemēm, tomēr galvenais faktors ir relatīvās izmaksas salīdzinājumā ar viņu ienākumiem. Tā kā lielāks pieprasījums noved pie zemākā cenām, samazinoties transporta un izmitināšanas izmaksām par katru nākamo cilvēku, vērojama tieša saikne starp izmaksām, cenu un pieprasījumu.

Iekšzemes tūrisma tiešā vērtība
Ekonomikā iekšzemes tūrisma izdevumi parasti skaitās kā daļa no C + I, un tādējādi ir galvenokārt patērētāju vai ražotāju tēriņu no kaut kā cita atkārtota sadale. Tas tādējādi nenodrošina jauna piedāvājuma un naudas ienākšanu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register