Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861797
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir labs veids, kā nodot ziņu no ražotājiem lielam skaitam cilvēku. Katrs no mums ir saskāries ar reklāmu un joprojām arī saskaras ar to – uz ielām, mājās, skolā, darbā utt. Līdz ar to arī katram no mums ir savi uzskati par to. Reklāma var būt ar mērķi palielināt pieprasījumu, tā var būt kā ekonomisks un sociāls process, kas nodrošina ražotāja saikni ar patērētājiem, kā arī tai var piemist pārliecināšanas mērķis. Autors Bolē piedāvā sekojošu reklāmas definīciju – Reklāma tā ir nepersonalizēta informācijas padeve, kurai bieži vien piemīt pārliecināšanas raksturs par produkciju, pakalpojumiem vai idejām, kas tiek izplatītas caur pazīstamiem reklāmdevējiem ar dažādu informācijas nesēju palīdzību.1
Reklāmai ir arī vairāki mērķi, kā piemēram, lai paziņotu par jauna produkta vai pakallpojuma parādīšanos tirgū, lai paplašinātu tirgu jauniem pircējiem, lai atgādinātu par kāda noteikta produkta esamību, lai paziņotu par cenu izmaiņām vai jaunu iesaiņojumu, lai paziņotu par īpašiem piedāvājumiem, lai pamācītu pircējus, lai uzturētu pārdošanas apjomus, lai palielinātu konkurenci utt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register