Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901903
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Tirgus segmentēšana ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem. Paralēli tirgus segmentēšanas definīcijai jānoskaidro mērķtirgus noteikšanas definīciju, kas ir viena vai dažādu izraudzīto segmentu vērtēšana un atlase, lai veiktu noteiktus mārketinga pasākumus.1 Pēc šādiem principiem segmentēšana darbojas arī starptautiskajā tirgū, taču segmentēšanas process ir sarežģītāks, jo ietver plašāku auditorijas izpēti.
Tirgus segmentēšana ir viena no iespējam kā paaugstināt uzņēmuma tirgus darbības efektivitāti. Protams, daudzi uzņēmumi vadās pēc masu mārketinga stratēģijas. Sekojot šai stratēģijas uzņēmums organizē masveida ražošanu, masveida noietu un viena, visiem patērētājiem domātā, produkta virzīšanu tirgū (piemēram, Coca-Cola stratēģija). Viens no iemesliem masu mārketingam ir tas, ka pielietojot šo stratēģiju tiek formēts maksimāli iespējamais potenciālais tirgus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register