Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgās un nepilnīgās konkurences tirgū

     

    Summaries, Notes6 Economics

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:914696
 
Evaluation:
Published: 12.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kad kādam uzņēmumam vai apvienībai preču vai pakalpojumu tirgū ir tāds stāvoklis, ka tie spēj kontrolēt piedāvājuma apjomu, kā arī ietekmēt attiecīgo preču cenu līmeni un veidošanos, tad rodas nepilnīgā konkurence. Nepilnīgai konkurencei ir vairākas pamatformas -monopols un monopsons; oligopols un oligopsons; monopolistiskā konkurence.
Monopols ir tirgus struktūra, kurā firmas nesaskaras ar citu firmu konkurenci. Monopolā ne vienmēr kvantitāte nosaka labumu, ko galā uzņēmums saņem. Monopols ir īpašs ar to, ka ražo unikālu preci. Absolūts monopols -nepilnīgās konkurences galējais variants, kad konkrētu preču ražošanas jomā vai veselā apakšnozarē darbojas tikai viens pārdevējs -monopolists. Monopolists attiecībā uz dažiem specifiskiem ražošanas resursiem ir vienīgais pircējs – monopsons. Monopolcena – cena, ko nosaka monopolists (augstākas par cenu pilnīgās konkurences apstākļos) vai monopsons(zemākas). Šādas ekonomiskas rīcības mērķis ir gūt monopolpeļņu, kuras apjoms ievērojami pārsniedz normālo peļņu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1245138
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register