Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:943197
 
Evaluation:
Published: 20.03.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Ievads    5
1.  Kas ir QooQoo?    6
1.1.  Ko nozīmē “QooQoo”?    7
1.2.  Aļona Bauska    8
1.3.  QooQoo zīmola dizains    9
1.4.  QooQoo jaunākā kolekcija    10
1.5.  QooQoo zīmola atpazīstamība    12
1.6.  Atpazīstamība Latvijā    12
1.7.  Panākumi ārpus Latvijas    14
1.8.  Slavenības ,kas izvēlās zīmolu QooQoo    15
2.  Zīmola būtība    16
2.1.  Zīmola funkcijas    17
2.2.  Zīmols kā tēla veidotājs    18
2.4.  Laba un sekmīga zīmola pazīmes    20
2.5.  Zīmola lietošanas priekšrocības    21
2.6.  Zīmola veidi un klasifikācijas    22
3.  Praktiskā daļa    23
3.1.  Aptaujas rezultāti    23
3.2.  Reklāmas afiša    27
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra un avoti    29
  Pielikumi    30
Extract

Secinājumi
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkota informācija par zīmolu kā tādu, tā veidiem , lietošanas priekšrocībām un informācija par vienu no Latvijas zīmoliem QooQoo.
2. Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti, tika izanalizēta zīmola QooQoo veiksmes un problēmas.
3. Hipotēze par to, ka Latvijas apģērbu zīmolam QooQoo nav daudz problēmu, tas ir veiksmīgs un plaši pazīstams- neapstiprinājās. Veicot aptauju un izanalizējot zīmola QooQoo darbību un sasniegumus, tikai izsecināts, ka zīmols ir plaši pazīstams tikai noteiktai vecuma grupai. Lielākā šī zīmola problēma Latvijas tirgū ir reklāmas un mārketinga trūkums, kas tika izsecināts pēc aptaujas rezultātiem un avotiem teorijas daļā. Kā trūkumu var minēt arī konkrētu šī zīmola veikalu neesamību.
4. Viena no problēma ,kas tika izpētīta ir arī zemā pirktspēja, kas rodas no salīdzinoši augstām cenām pret vidējām Latvijas iedzīvotāju algām. Neskatoties uz daudzām problēmām, zīmols QooQoo, starp Latvijas modes zīmoliem ir izplatīts, tam ir atsevišķa patērētaju grupa, uz kuru tas fokusējas.
5. Ņemot vērā aptaujas rezultātus, ir iespējams uzlabot virzību Latvijas tirgū , mainot cenu politiku, pievēršot uzmanību mārketingam, reklāmām un afišām, kas sniegtu informāciju, par precēm, veidojot atlaižu piedāvājumus, kas ieinteresētu pircējus ar dažādiem ienākumiem un spēt nodrošināt interesi dažādās vecumu grupās.
6. Veicot šo pētijumu, tika uzzināta jauna informācija par zīmolu, tā nozīmi un ietekmi, ieguvu jaunas zināšanas ekonomikā, veicu aptauju pielietoju zināšanas no teorijas daļas kā arī tika izveidota afiša, kura ietvertu sevī zīmola QooQoo aptaujā minētos trūkumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register