Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981293
 
Evaluation:
Published: 19.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga koncepcija no citām atšķiras ar to, ka uzņēmumi par darbības mērķi izvirza noteiktas patērētāju grupas vajadzību apmierināšanu un, īstenojot šo mērķi, veic nemitīgus mārketinga pētījumus un komunikācijas.
Pircēju koncepcijas mērķis ir pētīt pircēju individuālās vajadzības un vēlmes, un pielāgot tām uzņēmuma darbību. Uz individuāliem pircējiem orientēta uzņēmuma darbība tiek virzīta uz pircēja vajadzību apmierināšanu, jaunu vajadzību veidošanu un pircēju lojalitātes saglabāšanu.
Sociālā mārketinga koncepcija paredz, ka uzņēmums cenšas izpētīt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes, ņemot vērā arī sabiedrības attīstības stratēģiskās intereses.
Uzņēmumi, kas izraudzījušies sociālā mārketinga koncepciju, savā darbībā risina trīs pamatuzdevumus: ievēro sabiedrības intereses; apmierina pircēju vajadzības; iegūst peļņu.

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, propagandētu noteiktas idejas u.c.
Tā ir apmaksāta informācija masu saziņas līdzekļos. Ne visos gadījumos ziņas masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai tā produktiem ir pieskaitāmas pie reklāmas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register