Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:983056
 
Evaluation:
Published: 03.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Produktu raksturojums    5
1.1.  Produkta definējums    5
1.2.  Produkta īpatnības un īpašības    5
1.3.  Produkta vēlmes un vajadzības    6
1.4.  Mērķauditorija    6
1.5.  Faktori produktu izveidei un piedāvāšanai    6
1.6.  Līdzpakalpojumi    7
1.7  Uzņēmuma piedāvātie produkti    7
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    8
2.1.  Industrijas robežas    8
2.2.  Iekļūšanas barjeras    8
2.3.  Iziešanas barjeras    9
2.4.  Svarīgākie resursi, kas tiek izmantoti industrijā    9
2.5.  Veiksmes faktori industrijā    9
2.6.  Tradīcijas valstī    10
2.7.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    10
2.8.  Valsts politika, regulējums industrijā    10
2.9.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    11
2.10.  Saistītas un papildinošas industrijas    12
3.  Konkurentu analīze    13
3.1.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    13
3.2.  Netiešie konkurenti    14
3.3.  Potenciālie konkurenti    15
4.  Statistisko datu analīze    16
4.1.  Industrijas lielums    16
4.2.  Industrijas apgrozījums    17
4.3.  Pieprasījumu tieši vai netieši raksturojoši rādītāji    17
4.4.  Industrijas izmaksu analīze    20
4.5.  Makroekonomiskie dati    21
5.  Iespēju un draudu analīze    23
  Secinājumi    24
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    25
  Pielikums    27
Extract

Secinājumi
1. Noskaidrots, ka ir augstas iekļūšanas barjeras, jo nepieciešams liels kapitāls, lai veiktu preču ieprikšanu.
2. Industrijā ir maz tiešie, bet daudz netiešie konkurenti, balstoties uz produkcijas īpatnību.
3. Pieaugošās vidējās darba algas varētu padarīt darbinieku izmaksas dārgākas, toties būs pirktspējīgāki klienti.
4. Interneta pieslēgums mājsaimniecībās procentuāli katru gadu kļūst ar vien lielāks.
5. Katru gadu pieaug to jauniešu skaits, kuri vēlās sākt spēlēt basketbolu, kas pozitīvi ietekmē industriju.
6. Apmēram 48% no iedzīvotājiem, kas iepērkas internetā, pērk arī apģērbu un sporta preces, kas liecina, ka cilvēkiem ir interese šajos produktos.
7. Sporta preču mazumtirdzniecības industrijā, kā arī sporta priekšmetu iznomāšanas industrijā darbinieku skaits nav pieaudzis, toties algas ir palielinājušās, kas nozīmē, ka ir lielāks pieprasījums pēc darbiniekiem šāda veida industrijās.
8. Mazumtirdzniecībā pa pastu un interneta veikalos ir ievērojama gan uzņēmuma skaita, darbinieku skaita, algas un apgrozījuma pieaugums, kas liecina, ka industrija ir attīstās un ir ar nākotnes perspektīvām.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register