Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:991521
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONKURENCES TEORĒTISKIE ASPEKTI UN NOVĒRTĒŠANA    4
1.1.  Konkurences būtība un jēdziens    4
1.2.  Konkurentu un konkurences vides novērtēšanas metodes    6
1.3.  Konkurences cīņas stratēģijas    10
2.  VIESNĪCAS “CENTRA” DARBĪBAS ĪSS RAKSTUROJUMS UN ATTĪSTĪBAS RĀDĪTĀJI    12
2.1.  Viesnīcas attīstības vēsture un pamatrādītāji    12
2.2.  Viesnīcas struktūras raksturojums    14
2.3.  Viesnīcas pakalpojumu raksturojums    16
3.  Viesnīcas “Centra” tiešo konkurentu analīze un cīņas stratēģijas izvēle    20
3.1.  Konkurences vides analīze    20
3.2.  Tiešo konkurentu noteikšana    22
3.3.  Konkurētspējas novērtēšana    24
3.4.  Stratēģijas izvēle    27
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
Extract

Lai paaugstinātu šo konkurētspēju, tiek iegādātas jaunas ražošanas iekārtas, attīstīta infrastruktūra, kāpināta ražošana, kā arī likts uzsvars uz to, ka iestāšanās ES ir zināms garants turpmākai Latvijas uzņēmumu attīstībai.
Tādā veidā, ja uzņēmums vēlas atrast veidu vai metodes kā paaugstināt savu konkurētspēju, tam vispirms ir arī jāveic uzņēmuma tiešo konkurentu noteikšana. Un tikai tad uzņēmums var noteikt stratēģijas izvirzīto mērķu sasniegšanai, t.i. noteikt, kā efektīvāk izmantot savus resursus un spējas konkurētspējīgās priekšrocības radīšanai, kā to izmantot konkurentu apsteigšanai.
Kursa darbs mērķis ir noteikt un analizēt viesnīcas “Centra” tiešos konkurentus un izvēlēties cīņas stratēģijas ar tiem.
Izejot no darba mērķa tiek noteikti šādi darba uzdevumi:
1.Dot ieskatu konkurentu noteikšanas un izvērtēšanas teorētiskajā bāzē.
2.Izvērtēt viesnīcas “Centra” galvenos darbības rādītājus un pakalpojumu piedāvājumu.
3.Noteikt viesnīcas “Centra” tiešos konkurentus un analizēt to ietekmi uz viesnīcas darbību.
4.Dot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus viesnīcas “Centra” stratēģijas izvēlei.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1157772
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register