Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102324
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu   
2.  Vadība   
3.  Nozares raksturojums   
4.  Uzņēmuma darbības plānošana   
5.  Darbības raksturojums, produkti, pakalpojumi   
6.  Tirgus analīze   
7.  Mārketinga plāns   
8.  Finansu plāns   
Extract

7. Mārketinga plāns
7.1. Patērētāju vajadzību analīze
Valsts tūrisma attīstības pamats ir tās dabas un cilvēka veidotās vides resursi, uz kuru bāzes tiek veidots tūrisma produkta piedāvājums un infrastruktūra. Latvija var lepoties ar šādu plašu dažāda veida tūrisma resursu bāzi, kas balstās uz dabu, vēsturi un kultūru.
Lai Latvijā varētu mērķtiecīgi veidot perspektīvos tūrisma produktus, nepieciešama pasaules tūrisma produktu attīstības analīze. Pasaules tūrisma organizācijas (PTO) pētījumi liecina, ka 21.gadsimts būs tāds, kas “ekonomē laiku un vienlaikus – naudas nesošs”, palielinoties darba intensitātei un līdz ar to, pieaugot dalītajiem atvaļinājumiem. No tā izriet, ka tūrisma uzņēmumiem veidojot nākotnes tūrisma produktu, tūristam jāpiedāvā maksimāli daudz piedzīvojumu un iespaidu minimālā laika posmā. Tiek prognozēti 5 tūrisma produkta attīstības virzieni:
• Piedzīvojumu tūrisms, kas saistās ar jaunu tūrisma galamērķu atklāšanu, - ceļošanu “augstumā, dziļumā un tālumā”, ieskaitot ceļojumus zem ūdens, kalnos, uz polārajiem lokiem, tuksnešiem, tropu mežiem, utt.;
• Kruīzi pieaug fenomenālā ātrumā;
• Ekotūrisms, kas ekonomiski veicina vides aizsardzību, ietver sevī gan ierobežota skaita tūristu mācību ekskursijas, gan arī lielu atpūtas tūristu skaitu, kuri no kūrorta vienu dienu apmeklē dabas rezervuāru;
• Kultūras tūrisms, īpaši pieaugs tā apjomi no visiem pasaules reģioniem uz Eiropu (arī Latviju). Kultūras tūrisma ceļojumi iekļaus plašu tūristu loku;
• Tematiskais (specializētais) tūrisms attīstīsies tur, kur tūristu intereses neņem vērā tādas parastas brīvdienu pavadīšanas motivācijas, kā, piemēram, klimats. Tematiskie parki, paredzams, kļūs aizvien populārāki brīvdienu pavadīšanas izvēles objekti.
Nozīmīgi, ka PTO ir prognozējusi , ka tūrisms Baltijas jūras reģionā līdz 2020.gadam piedzīvos vislielāko pieaugumu visā Eiropā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −16,98 €
Work pack Nr. 1333176
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register