-
Prakse viesu namā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 | |
1.1. | Uzņēmuma atrašanās vieta, pakalpojumi, izveidošanās vēsture | 4 |
1.2. | SVID analīze viesu namam „xxx” | 6 |
1.3. | Viesu nama mērķa grupas | 8 |
1.4. | Viesu cikls viesu namā „cccc” | 9 |
1.5. | Viesu nama „xxxx” organizācijas shēma | 11 |
2. | UZŅEMŠANAS DIENSESTS | 12 |
2.1 | Darbinieku amata apraksts, darba grafiks un darba specifika | 12 |
2.2 | Darba plānošana un pienākumu sadale | 16 |
2.3 | Rezervēšanas process un dokumentācija viesu namā | 16 |
2.4. | Viesa reģistrācijas process | 17 |
2.5. | Viesa informācijas mape istabā | 18 |
2.6. | Sadarbība ar citiem uzņēmuma dienestiem | 18 |
2.7. | Darba vietas organizācija | 18 |
3. | Ēdienu un dzērienu dienests | 20 |
Viesmīļa amata apraksts | 20 | |
Pavāra amata apraksts | 21 | |
Pavāra palīga amata apraksts | 22 | |
Darba plānojumu un pienākumu sadale | 22 | |
Viesu apkalpošanas shēma viesu mājā „xxx” | 24 | |
Darba efektivitāte, trūkumi un ieteikumi to novēršanai | 25 | |
4. | Saimnieciskais dienests | 25 |
Istabene amata apraksts | 25 | |
Apkopējas amata apraksts | 26 | |
Tehniskā darbinieka amata apraksts | 27 | |
Darba plānošana un pienākumu sadale | 27 | |
Prasības personālam, kas atbild par telpu tīrību un kārtību | 28 | |
Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības | 28 | |
Telpu kopšanai un tīrīšanai izmantotie līdzekļi | 29 | |
Telpu uzkopšanai izmantotie darbarīki | 30 | |
Telpu uzkopšanas grafiki | 31 | |
Telpu kosmētisko remontu veikšana un interjera elementu atjaunošana | 34 | |
Darba efektivitāte, trūkumi un ieteikumi to novēršanai | 34 | |
5. | INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS | 35 |
Pasaules mērogā tūrisms ir nozare, kas nepārtraukti attīstās. Tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm Kurzemē, kā arī visā Latvijā. Mainoties sabiedrības pieprasījumam, tūrisma specializācija aptver arvien jaunus aktivitāšu veidus.
Lauku tūrisms ir laba uzņēmējdarbības nozare radošiem cilvēkiem, kas strādā, lai radītu tūristiem un uzņēmuma viesiem baudāmas atpūtas iespējas un reklamētu ne tikai savu uzņēmumu, bet arī savu pagastu, pilsētu un valsti.
Tūristu skaits pieaug un pieaug arī uzņēmumu skaits, kas nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu.
Viesu māja - neliels tūristu izmitināšanas un apkalpošanas uzņēmums, kuru parasti apkalpo viena vai vairākas ģimenes.
Lauku mājas - pēc piedāvājuma veida tās sauc arī par “Gultu un brokastīm”, kur saimnieki par nakšņošanas cenu tūristiem papildus piedāvā arī brokastis. Lauku mājas piedāvājuma noteicošie faktori ir: lauku vide, kopta ainava, papildus aktivitātes un saimnieki, kas ikdienā var rūpēties par viesiem. Visbiežāk šo atpūtas veidu izvēlas ģimenes ar bērniem.
Prakses mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas. Lai šo mērķi sasniegtu autores praksi izgāja viesu namā „xxx”, kas atrodas.....
Darbā tiek atspoguļota informācija par viesu namā esošajiem dienestiem, kā arī neliels raksturojums par uzņēmumu.…
aprakstīts viss prasītais prakses nolikumā... sīki aprakstīti visi pieejamie dienesti: saimnieciskais dienests; viesu uzņemšanas dienests, ēdienu un dzērinu dienests, kā arī uzņēmuma vispārējais raksturojums
- Prakse Grieķijā
- Prakse viesu namā
-
Prakses atskaite lauku tūrismā un viesu uzņemšanā
Practice Reports35 Tourism, Traveling, Agriculture, Forestry
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesu māja "Viola"
Practice Reports for university6
-
Tirgzinības prakse
Practice Reports for university16
-
Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
Practice Reports for university30
Evaluated! -
Prakses atskaite viesu namā SIA "Brūveru īpašumi"
Practice Reports for university9
-
Viesu nams "Bayrischer hof"
Practice Reports for university12