Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:179557
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    1
2.  Uzņēmuma apraksts    2
2.1.  Pamatinformācija par uznēmumu    2
2.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    3
2.3.  Uzņēmuma papilddarbība    3
2.4.  Uzņēmuma idejas vēsture    3
2.5.  Uzņēmuma misija    3
2.6.  Uzņēmuma mērķi    4
2.7.  Uzņēmuma vajadzības    4
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums    5
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
3.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    5
3.4.  Produkta kvalitāte    6
3.5.  Pakalpojuma dzīves cikls    6
4.  Tirgus analīze    7
4.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    7
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    10
4.3.  Konkurentu analīze    11
5.  Mārketinga stratēģija    12
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
5.2.  Internets, kā svārīgā mārketinga daļa    13
5.3.  Nozare    14
5.4.  Pircēji    14
5.5.  Realizācija    15
6.  Noieta veicināšanas pasākumi    16
7.  Uzņēmuma funkcionēšanas un ražošanas plāns    18
7.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    18
7.2.  Projekta realizācijai nepieciešamie resursi    18
7.3.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    19
8.  Uzņēmuma vadība    20
8.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    20
8.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    20
9.  Problēmas un risks    23
9.1.  Risks    23
9.2.  Problēmas    24
10.  Finanšu informācija    25
10.1.  Dibināšanas izmaksas    25
10.2.  SIA viesu nama „Kā mājās” plānotie izdevumi 2008.gadā    27
Extract

Viesu nams „Kā mājās” atrodas Jelgavā, Robežu ielā 3. Uzņēmuma uzņēmējdarbības forma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību. SIA viesu nams „Kā mājās” ir jauns uzņēmums, dibinātāji - 3 cilvēki. Uzņēmums darbosies tūrisma pakalpojumu jomā. Viesu nama ieņēmumi būs par naktsmītnes un pirts izmantošana, laivu un ūdensmotociklu īre, viesu zāles noma, telpu izīrēšana kafejnīcai. Cenas par pakalpojumiem tiek aprēķinātas pēc principa: izmaksas + uzcenojums. Uzcenojums ir atkarīgs no pakalpojuma rakstura.
Uzņēmumam „Kā mājās” ir izstrādāts reklāmas budžeta plāns, kurš iekļauj sludinājumu izvietošanu dažādos masu informācijas līdzekļos.
Uzņēmuma piedāvājums būs virzīts uz to, lai apmierinātu jebkurā laikā jebkura klienta vajadzības un vēlmes, kas grib atpūsties no ikdienas, pavadīt atvaļinājumu, vienkārši pārnakšņot vai jauki pavadīt nedēļas nogali ārpus pilsētas ekoloģiski tīrā vidē – pavasara, vasaras, rudens vai ziemas sezonā.
SIA viesu nama „Kā mājās” darbības finanšu analīze balstās uz biznesa plāna pievienotiem pārskatiem un ekonomisko rādītāju aprēķiniem. Pamatojoties uz plānotajiem datiem uzņēmums paredz nepieciešamību pēc 250 000 Ls liela bankas aizņēmuma. To plānots saņemt Hansabankā uz 25 gadiem. Šos līdzekļus uzņēmums plāno izlietot, viesu nama celtniecībai, papildus pamatlīdzekļu iegādei, sākotnējam mārketingam un reklāmai, un lai nodrošinātu firmai pietiekamu apgrozāmo kapitālu darbības uzsākšanai.
Uzņēmuma īstermiņa plānos ietilpst – veiksmīgi iegūt bankas aizņēmumu; izveidot un iekopt viesu namu un tā teritoriju, kvalitatīva personāla atlase.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,77 €
Work pack Nr. 1158145
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register