Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330902
 
Evaluation:
Published: 05.07.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Viesnīcu biznesa tirgus raksturojums    6
II.  atpūtas centra „brīze” darbības vispārējs raksturojums    10
2.1.  Atpūtas centra „Brīze” izveides un attīstības apraksts    10
2.2.  Piedāvājamo preču un pakalpojumu raksturojums    10
  Izmitināšanas iespējas    10
  Atpūtas centra papildpakalpojumi    11
  Pasākumi atpūtas centrā    11
2.3.  Uzņēmuma misija    12
2.4.  Uzņēmuma mērķu raksturojums    13
2.5.  Uzņēmuma personāls    14
2.6.  Uzņemšanas dienesta darbība. Darbs ar klientu    16
III.  atpūtas centra „BRĪZE” MĀRKETINGA DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS    17
  Cenu politika    17
  Reklāma    18
  E-mārketings    19
  Uzņēmuma pakalpojumu mārketinga analīze izmantojot Bostonas konsultantu grupas matricu (Boston Consulting Groupe)    19
IV.  Atpūtas centra „brīze” Konkurentu analīze    23
V.  atpūtas centra „brīze” svid analīze    25
VI.  Uzņēmuma finanšu analīze    27
VII.  Pasākumi, atpūtas centra „Brīze” konkurētspējas paaugstināšanā    29
  secinājumi    31
Extract

Prakses uzņēmuma atpūtas centra „Brīze” problēmas pamatā ir viesnīcas konkurences pozīciju pazemināšanās un darbības efektivitātes pasliktināšanās. Tēmas aktualitāte izpaužas tajā, ka patreizējos tirgus apstākļos, it īpaši pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, viesnīcu biznesa uzņēmumi Latvijā kļuva par stratēģiskiem tūrisma objektiem, kuri mēģina izdzīvot tirgū, un konkurē savā starpā, tostarp ar sniedzamo pakalpojumu kvalitāti. Savukārt pasaules ekonomiskā krīze vēl vairāk saasināja konkurenci un uzņēmumu pastāvēšanas apstākļus. Šobrīd uzņēmējiem ne tikai jādomā par savu pakalpojumu kvalitāti un atbilstību klientu vēlmēm, bet arī par pieņemamo cenu, kura apmierinātu arī klientu un viņa iespējas.
1.Viesnīcu biznesa tirgus raksturojums
Plašs pieprasījums uz viesnīcas numuriem ir gan vietējā gan arī starptautiskajā tirgū, tomēr pieprasījums uz citiem pakalpojumiem, kurus piedāvā viesnīcas, bieži vietēja rakstura. Ēdieni un dzērieni, kurus piedāvā viesnīca, tiek piedāvāti ne tikai viesnīcas viesiem, bet arī citiem tūristiem un vietējiem iedzīvotājiem. Bez šaubām, citu tirgus segmentu piesaistīšana prasa vismaz kautāku reklāmu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register