Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:343151
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums, tā attīstība un galvenie darbības principi    5
2.  Uzņēmuma struktūra un sniegtie pakalpojumi    7
  Uzņēmuma struktūra    7
  Viesnīcas Īpašniece- direktore, valdes locekle    7
  Viesu uzņemšanas dienests    7
  Ēdināšanas dienests    8
  Saimnieciskais dienests    8
  Inženiertehniskais dienests    8
  Grāmatvedība    8
  Menedžeris    8
  Pakalpojumu klāsts    9
3)  Darba aizsardzības sistēma, sanitārijas un higiēnas prasības uzņēmumā    11
  Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā    11
  Sanitārijas un higiēnas prasības uzņēmumā    11
4)  Uzņēmuma fiziskā vide un tās ietekme uz pakalpojuma kvalitāti    13
5)  Viesu apkalpošanas līmenis, specifika viesmīlības uzņēmumā    15
6)  Uzņēmuma dienestu savstarpējā mijiedarbība    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    19
  APLIECINĀJUMS    20
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Strādājot viesnīcā „Viktorija” es secināju, ka administratora darbs man patīk. Patīk tā daļa kur tu runājies ar klientiem, palīdzi viņiem, dod norādes utt., bet man ļoti nepatīk darba grafiks. Darbs maiņās ir ļoti nogurdinošs, tāpēc ka tu nevari tā īsti atpūsties un jāstrādā garas stundas. Pie tam ir jāstrādā arī tad, kad daudz cilvēki atpūšas t.i. pa brīvdienām. Vēl jo vairāk nogurdina nakts maiņas. Es pats neesmu strādājis vēl nevienu, bet man stāstīja ka tas ļoti izsit no ritma un tādēļ ļoti nogursti un ir grūti koncentrēties. Katram darbam ir savi mīnusi un administratora darbam tas ir darbs maiņās, bet savādāk nevar, jo viesnīca strādā 24 stundas diennaktī.
Es secināju ka zināšanas ko ieguvu skolā man ļoti palīdzēja pildot praktiskos uzdevumus. Bet katrā viesnīcā ir sava specifika un gribi vai negribi, kad atnāc strādāt uz jaunu viesnīcu daudzas lietas nākas mācīties no jauna. Protams pamati paliek nemainīgi.
Vēl es ieteiktu viesnīcā noalgot vairāk darbinieku, jo nereti pašai priekšniecei jādara administratora darbs papildus viņas tiešajiem pienākumiem. Kā arī visiem viesnīcas darbiniekiem ir kā minimums divi darba pienākumi un nāks darīt divus darbus vienlaicīgi. Diemžēl pašlaik dēļ viesnīcas finansiālās situācijas to nevar atļauties, bet nākotnē tas noteiktu būtu jāizdara. Pašlaik katrs ekonomē kā vien var.
Vēl man likās interesanti ka atslēgas ir mehāniskas atšķirībā no daudzām viesnīcām ir elektroniskas, bet es domāju tādam skaitam numuru tas ir pieejami. Un cik man teica ka klienti atslēgas nenozaudējot. Protams ejot prom uz pilsētu klientam jāatstāj atslēga recepcijā un nākot atpakaļ viņš var to dabūt atpakaļ. Pie tam mehāniskas atslēgas atkal veido šo mājīguma sajūtu atšķirībā no elektroniskajām, jo mums visiem mājās takā pārsvarā ir mehāniskas atslēgas.
Viesnīcas noslogojums vasarā ir tīri augsts- no 60 % līdz 70%, bet kā pienāk septembris tas nokrītas uz 25- 30 % un manuprāt ar to vajadzētu kaut ko darīt, viesnīca ir atvērta visu gadu un visiem darbiniekiem ir jāmaksā algas. No kā tad radīsies nauda darbiniekiem, ja nebūs viesu viesnīcā. Ziemā noslogojums ir pavisam zems. Protams viesnīcas ir vairāk kā sezonālas iestādes, bet būtu jāatver viesnīcā kādi papildus piedāvājumi, lai varētu noturēt augstu viesnīcas noslogojumu visu gadu. Pie tam būtu jānoslēdz līgumi ar vairāk tūrisma firmām. Protams, „Victoria International” ir samērā neilgi atvērusies un nav paspējusi vēl nodibināt sakarus ar daudz tūrisma firmām, bet tas būtu jāizdara tuvākajā laikā, ja viņi negrib bankrotēt kā iepriekšējā firma. Pagaidām viesnīca, manuprāt, paļaujas vairāk uz patstāvīgajiem klientiem, bet turpmākai attīstībai ir jāmeklē jauni, jo konkurence viesnīcu tirgū Latvijā ir ļoti liela un viesnīcas gandrīz vai „plēšas” dēļ katra klienta, lai tikai viņš paliktu viņu viesnīcā. Es skatījos ka viesnīcā visu gadu paliek nemainīgas numuriņu cenas- es domāju ka varētu nolaist cenas uz ne sezonas periodu numuriņiem, manuprāt, tas veidotu lielāku klientu pieplūdumu ne sezonā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register