Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:511248
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga būtība un pamatelementi    5
2.  Mārketings pakalpojumus sniedzošajos uzņēmumos    7
2.1.  Pakalpojuma būtība    7
2.2.  Pakalpojumu raksturīgākās iezīmes    8
2.3.  Pakalpojumu mārketinga komplekss    9
2.4.  Pakalpojumu uzņēmumu mārketinga stratēģijas    10
2.5.  Mārketinga stratēģijas plānošana uzņēmumā    11
3.  Mērķa tirgus izvēle, segmentācija un izpēte    14
3.1.  Mērķtirgus noteikšana    14
3.2.  Konkurentu novērtējums    16
4.  Pakalpojumu virzīšana tirgū    18
5.  Mārketinga vides novērtējums uzņēmumā    20
5.1.  Viesnīcas „Jelgava” vēsturiskā attīstība    20
5.2.  Viesnīcas „Jelgava” ārējās vides analīze    22
5.2.1.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    22
5.2.2.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    23
5.3.  Mārketinga situācijas analīze uzņēmumā    25
5.4.  Mārketinga organizācijas novērtējums uzņēmumā    29
5.5.  Reklāmas nozīme pakalpojumu virzīšanai tirgū    31
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
Extract

Mārketinga lielo nozīmi indivīda vajadzību apmierināšanā var izteikt ar vienkāršu frāzi: „Ja jums neko nevajag un jūs nevienam neesat vajadzīgs, tad arī mārketings nav nepieciešams”. Bet dzīvē viss ir savādāk. Pastāv vesela mārketinga sistēma, kura strādā uz visdažādāko klientu grupu vajadzību aktualizāciju un apmierināšanu, radot jaunus un piedāvājot esošos pakalpojumus. Mārketings ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā, un tās rašanās cēloņi vispirms meklējami vispārējā ekonomiskā uzplaukuma situācijā un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas strauja attīstība.
Ideāla situācija, kas paver uzņēmumam lielas perspektīvas, veidojas apstākļos, kad viesnīcas īpašnieki un vadītāji organizē mārketingu un tā aktivitātes (reklāma, pakalpojumu tirdzniecības veicināšana utt.) nevis tikai kā vienu uzņēmuma vadības sistēmu funkciju līdztekus apkalpošanai, finansēm un personālam, bet atvēl mārketingam noteicošo lomu vispārējā uzņēmuma darbības plānošanā un rezultātu kontrolē. Būtībā mārketingam ir jābūt integrētam visās uzņēmuma iekšējās un ārējās darbībās - ikviens lēmums un risinājums uzņēmumā jānovērtē „caur mārketinga prizmu”.
Ņemot vērā augstāk minēto, autore uzskata, ka studiju darba tēma „Viesnīcas „Jelgava” mārketinga darbības analīze, ir ļoti aktuāla un svarīga veiksmīgas uzņēmējdarbības veicināšanā. Pagātnē aizgājuši tie laiki, kad mārketings tika uztverts kā nesvarīga papildus funkcija. Šobrīd mārketingam jābūt līdzvērtīgā līmenī ar pārējām uzņēmuma funkcijām.
Ekonomisti mārketingu parasti apskata kā procesu, kurš sekmē klientu vajadzību un vēlmju pilnīgāku apmierināšanu. Mārketinga stratēģija uzņēmējam palīdz atbildēt uz šādiem jautājumiem:
kādus pakalpojumus piedāvāt?;
kā un kur pārdot saražoto produktu-pakalpojumu?;
kas varētu pirkt piedāvātos pakalpojumus?;
par kādu cenu potenciālais klients pirks piedāvāto produktu?;
kā attīstīt uzņēmumu nākotnē, ņemot vērā klientu mainīgās prasības?;
Meklējot atbildes uz augstāk minētajiem jautājumiem, var nonākt pie atziņas, ka mārketingam jābūt ikvienas uzņēmējdarbības pamatā.
Pagaidām vietējie uzņēmēji ļoti reti strādā pēc mārketinga atziņām, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, bet jāapgūst klientu vēlmju izpētes māksla. Mārketinga stratēģijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas vienā uzņēmumā un visā tautsaimniecībā kopumā, savstarpējo sakaru veidošanā starp uzņēmēju un klientu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register