Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:535481
 
Evaluation:
Published: 29.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

11) kā katrā viesnīcā cenšas uzturēt klientos lojalitāti
Hotel Bergs – dizaina viesnīca, sniegt profesionālus pakalpojumus, terase, skaņas izolācijas numuri, lux numuri. Radisson Blue Elizabete Hotel – programmas priekš korporatīviem viesim, paātrināta viesu reģistrācija, terase, laba virtuve. Tallink Hotel Riga – bieži ir atlaides (speciālie piedāvājumi), ir privilēģijas, wellness centrs, numuri cilvēkiem ar alerģiju, burvīga virtuve.
12) kādu vērtējumu viesi dod par servisu konkrētai viesnīcai(kur viesnīca par to uzzina)
Visaugstākais vērtējums ir Hotel Bergs viesnīcai –„9,1”, tad viesnīca Radisson Blue Elizabete Hotel – „9” un viesnīca Tallink Hotel Riga ar vērtējumu – „8,6”. Vērtējums viesnīcas aplūko rezervējumu nodaļā, piemēram, booking.com.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register