Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601079
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
VIESNĪCU PRODUKTA APSKATS    5
1.1  Viesnīcu un restorānu produkts    5
1.1.1  Pamatprodukts    6
1.1.2  Līdzsekojošais produkts    7
1.1.3  Papildus produkts    9
1.1.4  Atmosfēra jeb fiziskā vide    10
RĒZEKNES VIESNĪCAS „KOLONNA HOTEL RĒZEKNE” UN VIESNĪCAS „LATGALE” PRODUKTA SALĪDZINOŠS RAKSTUROJUMS    12
2.1  Viesnīcas „Kolonna Hotel Rēzekne” apraksts    12
2.1.1  Viesnīcas numuri    13
2.1.2  Semināru zāles    16
2.2  Viesnīcas „Latgale” apraksts    18
2.2.1  Piedāvātie numuri    19
2.2.2  Restorāns „Latgale”    20
2.3  Viesnīcu ēdienkarte un salīdzinājums    21
2.3.1  Svinību – konferenču zāles    22
2.4  Numuru salīdzinājums    23
2.5  Konferenču zāļu salīdzinājums    24
2.6  Numuru iekārtojums un to salīdzinājums    25
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Es izvēlējos šo tēmu, jo Rēzekne ir liela pilsēta un drīzumā tā varētu piesaistīt vēl vairāk ārzemju tūristus, kuriem būtu jāizvēlas kur nakšņot vai lielajā viesnīcā Latgale vai ķēdes viesnīcā „Kolonna Rēzekne”? Šajā darbā vēlos salīdzināt 2 viesnīcas Rēzeknē, kā arī izklāstīt to piedāvājumus. Aprakstīju viesnīcu un restorāna produktu, pamatproduktu, kāda tipa numuri, gultu skaits numuros, papildus produkts, kā arī atmosfēru, kas tas ir? kādai jābūt atmosfērai? Veicu Rēzeknes viesnīcu salīdzinājumu , kā arī apkopoju iegūto informāciju.
Darba mērķis: Izpētīt un salīdzinoši raksturot viesnīcu ,,Kolonna Hotel Rēzekne” un viesnīcu ,,Latgale”.
Darba uzdevumi:
1. Raksturot viesnīcu produktu;
2. Izpētīt un raksturot produkta piedāvājumu un tā specifiku;
3. Salīdzinoši raksturot viesnīcu ,,Kolonna Hotel Rēzekne” un viesnīcu ,,Latgale” tā sastāvdaļas, piedāvājumu;
4. Veikt secinājumus un apkopot iegūto informāciju.
Produkts ir visa tā kopums, ko Viesmīlības nozares uzņēmums var piedāvāt tirgū potenciālajam klientam iegādei un lietošanai, kas spēj apmierināt viņu vēlmes un vajadzības. Viesnīcas veiksmīgas darbības nodrošināšanai būtiski zināt savu potenciālo viesu vajadzības, ņemt vērā mainīgās viesu vēlmes un sekot līdzi Viesmīlības attīstības tendencēm, lai piedāvātais produkts būtu viesiem saistošs [2].
Viesnīcas produkts ir komplekss, kurš sevī ietver šādus elementus:
fiziskus objektus (viesa numuri, uzklāts brokastu galds u.c.)
pakalpojumus (veļas mazgāšana, biļešu rezervēšana u.c.)
dažādas vietas (restorāns, lifta kabīne, veselības centrs u.c.)
organizāciju (konferenču un semināru rīkošana, pasākumu organizēšana u.c.)
fizisko vidi, kurai ir jānodrošina zināms komforts.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1119878
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register