Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:811203
 
Evaluation:
Published: 07.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Viesmīlības industrija    5
  Viesnīcas funkcijas    5
  Viesnīcu lielums    5
  Viesnīcu mērķa tirgus    6
  Pakalpojumu līmeņi    7
  Pakalpojumu netveramība    7
  Kvalitātes apliecinajums    7
  Viesnīcu statistika    9
  Viesnīcu darbības rādītāji sadalījumā pēc piešķirtās kategorijas (2009.gads)    9
  Pavisam    9
  Viesnīcu numuru un gultas vietu noslogojums mēnešos (%)    10
  Latvijā    10
  Rīgā    10
  Viesnīcas un citas tūristu mītnes Latvijas statistiskajos regionos, republikas pilsētās un rajonos    10
  Secinājums    12
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    13
Extract

Viesmīlības industrija1
Viesmīlības industrija ir plašākas nozares- tūrisma industrijas- daļa. Ceļojumu un tūrisma idustrija ir plaša biznesa nozare ar kopējo uzdevumu: nodrošināt ceļotājiem cerēto vai pieprasīto apkalpošanu. Ceļojumi un tūrisms ietver sevī visu, kas rodas ceļotāju, biznesa pārstāvju, valsts pārvaldes darbinieku un visu to cilvēki, ar kuriem viņi nonāk kontaktā, savstarpējās saskarsmes. Tā ir viena no pasaules lielākajām industrijām.
Ceļojumu un tūrisma industriju var iedalīt piecās daļās. Viesmīlības industrija ietver viesu apmešanās un ēdināšanas pakalpojumus, ar kuriem tiek nodrošināta ceļojošā publika. Daudzas viesnīcās piedāvā arī atpūtas u.c. iespējas.
Viesnīcas funkcijas 2
Tā kā ir grūti vienoties par vienu visaptverošu viesnīcas definīciju, tad pastāv dažas vispāratzītas pamatdefinīcijas. Viesnīca vai iebraucamā vieta varētu tikt definēta kā uzņēmums, kura pamatmērķis ir nodrošināt apmešanās iespējas plašai sabiedrībai un kurš piedāvā vienu vai vairākus no zemākminētajiem pakalpojumiem: ēdienus, dzērienus, numurus, kur viesiem apmesties, apkalpošanu numuros, dažādu dienestu pakalpojumus, veļas mazgāšanu, mēbeļu un kustamā īpašuma lietošanu.
Viesnīcas uzskata savus klientus par viesiem un cenšas nodrošināt tādu viesmīlības gaisotni, kas pārsniedz viņu cerības. M. Stetlers ir uzticīgs devīzei: “Viesiem vienmēr ir taisnība”. Šajos vārdos ir izteikts maksimāls izaicinājums viesmīlības industrijas profesionāļiem: nodrošināt tādu viesu uzņemšanas servisu, kas atbilstu vienmēr mainīgajām viesu vajadzībām un prasībām. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register