Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847255
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” mērķis un stratēģija    4
2.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” komercdarbības raksturojums    5
2.1.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” produkti un to kvalitāte    5
2.2.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” organizatoriskā struktūra un vadība    8
2.3.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” resursi un to izmantošana    10
2.4.  Viesnīcas „Elounda Bay Palace” finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji    10
3.  Mārketinga darbības analīze    11
3.1.  Klienti, mērķa tirgus    11
3.2.  Konkurenti    11
3.3.  Publicitāte, atlaides    12
4.  Darbs restorānā „Thalassa"    13
5.  Tūrisma aģentūra    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

• Viesnīcās personāls pārsvarā sastāv no praktikantiem, taču viesnīcas patstāvīgie darbinieki ir atsaucīgi un pretimnākoši;
• Piedāvātais pakalpojumu klāsts ir daudzveidīgs, lai katrs viesis varētu atrast sev ko piemērotu;
• Viesnīcas stratēģija ir attaisnojusies, jo viesnīcas lielākā daļa klienti ir ilggadējie viesi;
• Viesnīcas menedžeri uzsākot darbu neņem vērā praktikantu vēlmēs, kurā departamentā vai restorānā praktikants vēlas iziet praksi;
• Eloundas ciematā atrodas tikai viena tūrisma aģentūra.
• Viesnīcas pakalpojumiem ir augstas cenas, lai piesaistītu jaunus klientus vajadzētu pārskatīt pakalpojumiem uzlikto uzcenojumu;
• Viesnīcai darbā vajadzētu pieņemt vairāk darbiniekus, jo lielas noslogotības gadījumā trūkst personāla;
• Uzlabot komunikāciju starp viesnīcas līmeņiem;
• Piedāvāt viesnīcas klientiem tūrisma gida un plašāku transporta pakalpojumu klāstu, piemēram , mašīnu īri;
• Tūrisma aģentūrai rūpīgāk izvēlēties darbiniekus, kas savus darba pienākumus pildītu pilnībā un darba laikā atrastos savā darba vietā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register