Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979898
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūristu tipi    4
1.1.  Tūristu klasifikācija un ceļotāju tipi    4
1.2.  Tūristu vēlmes un vajadzības    8
1.3.  Galamērķa izvēli ietekmējošie faktori    10
2.  Tūristi motivācija    15
2.1.  Motivācijas būtība un svarīgākās motivācijas teorijas    15
2.1.1.  A. Maslova „Vajadzību hierarhija”    16
2.1.2.  Iso–Aholas modelis    19
2.2.  Tūristu motivācijas veidi    20
2.3.  Tūrisma motivācijas ietekmējošie faktori    22
3.  Animācijas pakalpojuma jēdziena un būtība    27
3.1.  Animācija tūrismā un viesmīlībā    27
3.2.  Animāciju veidi un funkcijas    28
3.3.  Animāciju nozīme viesnīcu biznesā    30
3.4.  Viesnīcu pakalpojumi un animācijas programmu veidi    34
4.  Pētījuma metodes pamatojums    37
5.  Animācijas programmu izvērtējums: 3 Eiropas valstu viesnīcu piemērs    39
5.1.  Viesnīcu raksturojums un animācijas programmu piemērs    39
5.2.  Viesnīcu animāciju programmu salīdzinājums    45
6.  Tūristu pieprasījuma izvērtējums    51
6.2.  Viesnīcas viesu attieksme pret animācijas pakalpojuma    51
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    62
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    64
Extract

Secinājumi
No pētījuma iegūtajiem rezultātiem darba autors secina, ka:
1. Animatoru skaits viesnīcā ir atkarīgs no viesnīcas lieluma (numuru skaita). Jo lielāka ir viesnīca, jo vairāk viesu, kas rada nepieciešamību pēc lielāka animatoru skaita.
2. Viesnīcu animācijas programmu valodas ir atkarīgas no viesu valsts grupu skaitā.
3. Viesnīcu animācijas programmu intensitāte ir cieši saistīta ar viesnīcu mērķauditoriju, savukārt viesu aktivitātes un iesaistīšanas līmenis ir proporcionāls animācijas programmas intensitātei.
4. Katrā no trim viesnīcu izpētītajām animāciju programmām tiek īstenota kustību animācija. Animācijas pakalpojumā ir pieprasījums pēc sporta un fitnesa aktivitātēm, kas apmierina viesa vajadzības pēc kustības, kopā ar jautru un patīkamu pieredzi.
5. Animācija caur sazināšanos ir viena no pamata animācijas veidiem katrā no trim izpētītajām viesnīcām. Tas apmierina viesnīcu viesu vajadzību pēc kontakta ar jauniem, interesantiem cilvēkiem, pēc cilvēka iekšējās pasaules atklāšanas, pēc sevis pašizzināšanas.
6. Animācija caur pārdzīvojumiem ir piemērota viesnīcām ar īpašo animācijas piedāvājuma klāstu, kā, piemēram, ūdens sporta centrs viesnīcā „Lindos Princess Beach Hotel”, kas ļauj viesiem apmierināt savas vajadzības pēc jaunām, nezināmām un negaidītām izjūtām
7. Animācija caur nomierināšanos ir piemērota tiem viesiem, kuri izvēlas pasīvu atpūtu. Tikai viena no trim izpētītam viesnīcām - „Hotel Azzun Orient SPA&Wellness” piedāvā šo animācijas veidu, jo apmierina viesu vajadzību pēc psiholoģiska atbrīvojuma no ikdienas noguruma.
8. Kultūras animācija nav populārs animāciju veids viesnīcās. Nevienā no izpētītajām viesnīcu animāciju programmām nav piedāvāts apmierināt viesu garīgās vajadzības pēc mākslas un vēstures un mūsdienu tendencēm valsts kultūrā, reģionā utt.
9. Viesnīcas „Hotel Azzun Orient SPA&Wellness” animāciju programma ir vienīgā no izpētītajām, kas piedāvā radošo animāciju veida aktivitātes.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1378613
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register