Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:991014
 
Evaluation:
Published: 24.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Viesmīlības nozare    6
1.1.  Viesnīca    6
1.2.  Darba organizācija viesnīcā    8
1.3.  Dažāda lieluma viesnīcas Rīgā    9
2.  Viesu uzņemšanas dienests    10
2.2.  Darba organizācija viesu uzņemšanas dienestā    13
2.3.  Viesu uzņemšanas dienesta darba grafiks    14
2.4.  Viesu uzņemšanas dienesta fiziskā vide    14
3.  Personāls    16
3.1.  Personāla serviss    17
3.2.  Personāla vadība    19
4.  Pētījums par viesu uzņemšanas dienesta darba organizāciju dažāda lieluma viesnīcās Rīgā    21
4.1.  Interviju ar Ancāni K., Smeili I. un Grīnfeldi I. analīze    21
4.1.1.  Viesu uzņemšanas dienesta darbinieki    22
4.1.2.  Viesu uzņemšanas dienesta darba laiks    23
4.1.3.  Viesu uzņemšanas dienesta vadība    24
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    28
Extract

Secinājumi
Apkopojot pieejamos literatūras un interneta informācijas avotus, autore secina:
• dažāda lieluma viesnīcās ir atšķirīga organizatoriskā struktūra, kas atkarīga no darba vietu skaita un to regulā uzņēmuma vadītājs;
• viesu uzņemšanas dienests ir redzamais viesnīcas dienests, un ir tiešā saskarsmē ar viesiem;
• viesu uzņemšanas dienesta darba organizācija atkarīga no viesnīcas lieluma un tāpat arī dienesta darbinieku pienākumi;
• personāls ir visi viesmīlības uzņēmuma kvalificētie darbinieki, kuru vadīšana ir sarežģīta, jo pakalpojumu nozarē preces kvalitāti nosaka viesa subjektīvas izjūtas.
Veicot pētījumu par viesu uzņemšanas dienesta darba organizāciju dažāda lieluma viesnīcās Rīgā, autore secina:
• mazā viesnīcā nav viesu uzņemšanas dienesta vadītāja amata, dienests atrodas viesnīcas izpilddirektores pārraudzībā, pretēja tendence vērojama vidēja lieluma un lielā viesnīcā;
• viesu uzņemšanas dienesta darbinieku skaists krasi atšķiras dažāda lieluma viesnīcās, lielā viesnīcā ir vairāk amatu nekā mazā viesnīcā;
• neatkarīgi no viesnīcas lieluma darbinieku atlase kritēriji ir vienoti, tāpat kā to apmācība;
• mazā viesnīcā dienestu vadība ir sarežģītāka, jo vairāki amati ir apvienoti, kas padara vadītāja darbu daudzpusīgāku un grūtāku;
• personāla saliedētība ir labākā darba motivācija;
• atšķirība starp viesu uzņemšanas dienesta darbu dažāda lieluma viesnīcās ir savstarpējā komunikācijā, taču personāla servisa jomā atšķirību nav un nedrīkst būt.
Autores priekšlikumi darba tālākai izmantošanai:
• informācijas avots ( darbs var tikt izmantots kā informācijas avots Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma augstsk. fakultātes studentiem, kā arī informācijas avots darbā aplūkotajām viesnīcām, lai uzlabotu viesu uzņemšanas dienesta darba organizāciju).
Darbs var tikt turpināts:
• pētot viesnīcu klientu viedokli par viesu uzņemšanas darbību dažāda lieluma viesnīcās Rīgā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1328881
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register