Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:127961
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākajiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt lielāku peļņu. Ir dažāda veida konkurence: pilnīga konkurence, monopolistiskā konkurence, oligopols un monopols. Pilnīgā konkurencē ir neierobežota skaita uzņēmumi, monopolistiskā- daudz, oligopolā- daži, bet monopolā- tikai viens. Uzņēmējdarbībā vienmēr ir jāsastopas ar konkurenci un jāapzinās savi konkurenti. Tā nemaz nemēdz būt, ka nav nevienas konkurences, jo bez tās nevar pastāvēt brīvā tirgus ekonomika. Konkurenti stimulē uzlabot preces kvalitāti un radīt jaunus preču veidus, palielināt to dažādību. Uzņēmējdarbībā vienmēr ir jāzina vismaz kaut kas par saviem konkurentiem, ir jābūt par viņiem labi informētiem, nepārtraukti jācenšas papildināt savas zināšanas par konkurences darbību utt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register