Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199263
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tirgus pamatelementi    3
2.  Latvijas Republikas likums: „Par uzņēmējdarbību”    3
3.  Būvniecības likums    5
4.  SIA pamatprincipi un ierobežojumi    5
5.  Akciju sabiedrības pamatprincipi un ierobežojumi    6
6.  Uzņēmējdarbības mērķi    8
7.  Uzņēmējdarbības risks    9
8.  Literatūras saraksts    11
Extract

Sabiedriskā produkta veidošana aptver 4 ciklus- ražošanu, maiņu, sadali un patēriņu. Tirgus ekonomikas apstākļos maiņa notiek tirgū, kur prece iegūst savu lietošanas vērtību.
Tirgus ekonomikas stūrakmens ir vērtības likums. Praksē vērtības likums realizējas kā cenu likums un tirgus ekonomikā veic savdabīgu plānotāja un sagādnieka lomu, regulējot ražošanu, nodrošinot tirgus piesātinājumu ar precēm un tādā veidā stimulējot proporcionālu nozaru attīstību.
Īsā laika posmā nav iespējams mainīt visus ražošanas parametrus. Mikroekonomikas uzdevums ir dot metodes, kuras ļauj kvalitatīvi novērtēt pieļaujamās ražošanas apjoma izmaiņas, lai ievērojot cenu izmaiņas tirgū, nodrošinātu uzņēmuma maksimālo peļņu.
Uzsākot uzņēmējdarbību ir jāatbild uz šādiem jautājumiem:
ko ražot?
cik ražot?
kā ražot?
kas patērēs produkciju?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register