Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:605664
 
Evaluation:
Published: 24.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmējdarbības mērķi    5
1.3.  Nozares apraksts    5
1.4.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    6
2.nodaļa.  Produkcijas īss raksturojums    7
2.1.  PVC logi    8
2.2.  Koka un koka- alumīnija logi    12
2.3.  Bezrāmju balkonu iestiklošanas sistēma – LUMON    14
3.nodaļa.  Tirgus analīze    19
3.1.  Klienti    21
3.2.  Mērķa tirgus klienti    22
3.3  Tirgus segmentācija    22
3.4.  Konkurenti    23
3.5.  SIA „LOGUNNA” SVID ANALĪZE    23
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    26
4.1.  Cenu politika    26
4.2.  Produkciju cenas    27
4.2.  Tirgus iekarošana    32
4.3.  Reklāma    33
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšana    34
5.1.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātas personas    34
  Darba algas aprēķins    36
  Pamatlīdzekļu un amortizācijas aprēķins    39
  Pašizmaksas aprēķins    40
  Plānotie ieņēmumi    43
  Plānotās izmaksas    45
  Peļņu/zaudējumu aprēķins    48
  Bilance    52
  Naudas plūsmas aprēķins    55
  Līzinga atmaksas grafiks    57
  Aizņēmuma atmaksas grafiks    59
  Secinājumi    62
Extract

Ievads

Darba mērķis ir izvēlēties uzņēmējdarbības jomu un izplānot sava izvēlēta uzņēmuma mērķu, misiju un stratēģiju, novērtēt līdzīgā sfērā strādājošus uzņēmumus – konkurentus, veikt aprēķinus un kopēja darba apkopojumus un secinājumus, lai novērtētu savas idejas dzīvotspēju.
Mūsdienās ļoti strauji attīstās būvniecības nozare. Līdz ar to logu ražošana, montēšana būs pieprasīta. Tā kā latvijas logu tirgus ir piesātināts ar viendabīgu logu dizainu ražošanu, montēšanu un tehnoloģiju uzņēmumiem, mēs izvēlējamies izveidot nelielu uzņēmumu ar nosaukumu “LOGUNNA” Firma „LOGUNNA” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas darbosies PVC logu ražošanas sfērā, kas piedāvās diezgan jaunas tehnoloģijas balkonu stiklošanā, kas pagaidām nav īpaši attīstītās latvijas logu vidējā lieluma uzņēmumos. Galvenie firmas partneri būs skandināvijas uzņēmums „LUMON”, vācu uzņēmums „SCHUCO” un „ROTO”, Lielbritānijas stiklu uzņēmums „PILGINGTON”.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tas ir uzrakstīt biznesa plānu, ir nepieciešams nodefinēt uzņēmuma mērķa darbību, tas ieņēmumus un uzdevumus, izanalizēt konkurentu darbību. Apskatot darbību no firmas viedokļa, sastādīt plānu uzņēmuma attīstībai.
Mēs apskatīsim dažādus pamatelementus, tādus kā organizācijas mērķi, darbinieki, struktūra, darba kultūra un tehnoloģija. Paņemsim arī organizācijas tiešo un netiešo ārējās vidi – tas ir patērētāji, piegādātāji, konkurenti, likumdošana, sabiedriskas organizācijas, valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūras attiecības, valsts politika, zinātnes un tehnikas progress.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −18,48 €
Work pack Nr. 1172869
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register