Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158952
 
Evaluation:
Published: 16.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    6
  ANNOTATION    7
  SATURS    8
  IEVADS    10
1.1.  Kultūras vēstures vieta un loma pārējo mācību priekšmetu vidū    14
1.2.  Vidusskolas vecuma posma personības psihiskās attīstības raksturojums    16
1.3.  Kultūras vēstures mācību metodes un paņēmieni    18
2.  MĀCĪBU SATURA INTEGRĀCIJAS PAMATIEZĪMES    19
2.1.  Mācību satura integrācijas jēdziens    20
2.2.  Intergrācija mācību procesā    21
3.1.  Integrēta stunda kā līdzeklis mācību satura un valodas apguvē    23
3.2.  Integrētā stunda kā līdzeklis mācību satura un valodas apguve Jēkabpils 2.vidusskolā    24
3.2.1.  Integrētās stundas latviešu valodā un kultūras vēsturē konspekts    27
3.2.2.  Integrētās stundas krievu valodā un kultūras vēsturē konspekts    35
3.2.3.  Integrētās stundas pašanalīzes shēma    37
  SECINĀJUMI    38
  Izmantotā literatūra un avoti    39
Extract

KULTŪRAS VĒSTURES MĀCĪBU PRIEKŠMETA SPECIFIKA VISPĀRIZGLĪTOJOŠĀS SKOLAS ASPEKTĀ
Vidējās izglītības standarts kultūras vēsturē ir reglamentējošs dokuments, kas nosaka priekšmeta mācību mērķus un uzdevumus, saturu, sasniedzamo gala rezultātu, pārbaudes formas un tehnoloģiju.
Standartā akcentētas kopsakarības kultūras vēsturē. Tajā tiek izteikts priekšlikums kultūras vēstures pasniedzējiem strādāt ciešā sadarbībā ar vēstures, literatūras, filozofijas, reliģiju vēstures, vizuālās mākslas un citu priekšmetu skolotājiem, lai šā mācību priekšmeta apguvē varētu izmantot minētajos mācību priekšmetos iegūtās zināšanas un prasmes un otrādi.[5].
Mācību priekšmeta mērķi:
Apzināt pasaules kultūras mantojuma nozīmību sabiedrības veidošanās procesos, nodrošinot izglītojamo ar zināšanām, kas dotu iespēju izglītības turpināšanai.
Veicināt radošas, harmoniskas un humānas personības attīstību, kas atbildīgi spētu iesaistīties sabiedrības un kultūrvides veidošanā.
Mācību priekšmeta uzdevumi:
Attīstīt interesi par pasaules kultūras izziņu, mantojumu un vērtībām
Veidot izpratni par kultūras attīstības pamatnosacījumiem, cilvēces kultūras pieredzi
Veidot izpratni par nacionālās, Eiropas un pasaules kultūras saikni un attiecībām, attīstīt un izkopt savu nacionālo, valstisko un eiropeisko identitāti
Attīstīt prasmi analizēt, salīdzināt un kritiski vērtēt kultūras procesus un kultūrvēsturiskos avotus
Pilnveidot prasmi orientēties mūsdienu sabiedrības kultūrprocesos, veidot tos un līdzdarboties tajos
Sniegt zināšanas par sabiedrību dažādu domāšanas formu kopsakarībām[
Kultūras vēsture atspoguļo cilvēces vispārējās vēstures zināmu daļu, kā arī īpašu relatīvi patstāvīgu procesu ar specifiskām likumsakarībām un tipiskām iezīmēm.
Izglītības satura un eksaminācijas centra izstrādātais Vispārējās vidējās izglītības mācību priekšmeta “Kulturoloģija” programmas paraugs veidots atbilstoši Latvijas Republikas Vispārējās izglītības likumam un Ministru kabineta 2008. gada 2. septembra
noteikumu Nr. 715 “Noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu un vispārējās vidējās izglītības mācību priekšmetu standartiem” 22. pielikumam “Kulturoloģija. Vispārējās vidējās izglītības mācību priekšmeta standarts”.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1121943
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register