Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259971
 
Evaluation:
Published: 31.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1)  personiskā mērķa izvēle   
2)  konkrēti novērotās situācijas izklāsts   
Extract

Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums.
Man ļoti patīk šīs grupiņas gaisotne. Audzinātāja ir gados jauna, tāpēc viņas enerģija, atraktivitāte un izdoma ir neaprakstāma. Grupiņa vienmēr ir izrotāta attiecīgi gadalaikam vai gaidāmajiem svētkiem. Tur vienmēr tiek padomāts par galdiņu noformējumu, salvetītēm uz tā, vai dažādiem interesantiem aksesuāriem uz tiem.
Manuprāt, šī ir viena no grupiņām, kurā aug visdažādākie telpaugi, kuri tur vienmēr tiek apčubināti un interesanti izvietoti. Grupa atrodas otrajā stāvā, dienvidu pusē. Telpa ir gaiša un saulaina. Telpa iekārtota atbilstoši bērnu vajadzībām gan nodarbību gan rotaļu laikā. Grupas vidū ir izvietoti galdi, pie kuriem bērni darbojas nodarbībās, gan arī brīvajā laikā var spēlēt dažādas galda spēles. Grupai ir vēl otra telpa, kurā ir ierīkoti attīstošie centri un rotaļu stūrīši.
Šajā grupā pavisam iet 14 bērni -8 meitenes un 6 zēni. No tiem lielākā daļa ir rudens bērni. Visi grupas bērni ir latvieši. Visi grupas bērni , izņemot llzīti, aug pilnās ģimenēs, kurām ir abi vecāki. Visi bērni tiek mīlēti, neliekas, ka kāds no viņiem tiktu atstumts vai negribēts ģimenē. Protams, katra ģimenes apstākļi ir tādi kādi tie ir, taču visiem liekas, ka tie ir paši labākie. Man liekas, ka finansiālās grūtības noteikti ir Ivaram un Jānim, kuriem tiešām bieži trūkst naudiņas, lai paēstu, kur nu vēl labi apģērbtos . Taču man prieks par to, ka šī vecuma bērni to vēl tik loti nejūt, un nesaprot, ka atšķiras no pārējiem, kuriem ir labāki dzīves apstākli, bet atrod kopīgu valodu, neapsmej cits citu, kā tas bieži vien notiek jau vecākajās grupās.
Šis ir tāds vecums, ka bērns vēl liekas maziņš, ucināms un lolojams no vecāku puses, turpretim , bērnudārzā no viņa jau prasa daudz .Ir gadījumi, ka vecākiem tas nav saprotams, viņi vēljoprojām grib daudz ko darīt bērnu vietā.
4-5 gadu vecums ir laiks, kad ļoti izteikti bērni sāk spēlēt sižeta un lomu rotaļas. Šobrīd aktuālākas ir lomu rotaļas. Tās, tiek izspēlētas ik uz sola.
Aktuālākās ir audzinātājas un auklītes lomas, mammas un tētu lomas, ģimenes lomas. Sižeta rotājas var novērot pēc iepriekšējo dienu kinofilmu vakariem. Ļoti bieži tiek attēloti ,,Rekši" no filmas,, Komisārs Reksis", bieži ir šaušanās filmu attēlošanas zēniem, bet meitenēm vairāk ir sižetu rotaļas no dakteru filmām, kuras pat nemāku visas nosaukt.
Šis ir vecums, kad bērni sāk vairāk rotaļāties kompānijās , veidojot interesentu grupiņas. Bērni ir draudzīgi, cits citu aizstāv, ja rodas strīdu situācijas. Atstumto bērnu grupā nav . īpaši nekur neiesaistās Kendija, taču tas nav tāpēc, ka viņu nepieņem, bet viņa pati negrib iesaistīties. Konfliktsituācijas ir reti, bet, ja ir, tad par sīkumiem. Grupā iet meitene Lolita, kurai ļoti patīk būt starp līderiem, uzspiest savu gribu citiem, bet , ja pārējie nepakļaujas, tad sākas strīdi. Viņai ļoti patīk sūdzēties par sīkumiem, kurus citi pat nepamana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1334934
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register