Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:272623
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras vēsture    4
1.1.  Kas ir kultūra?    4
1.2.  Kultūra kā zīmju un simbolu kopums    4
1.3.  Kultūra kā dialogs    5
1.4.  Kultūra kā attieksmju sistēma    5
1.5.  Kultūras vēstures ienākšana Latvijas vidusskolās    5
1.6.  Kultūras vēstures kursa mērķi un kultūras jēdziens    6
1.7.  Mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi    7
2.  Saldus pilsētas ģimnāzijas viedokļu apkopojums    8
2.1.  Ar ko respondentiem asociējas kultūras vēsture un kultūras vēstures stunda    8
2.2.  Vai Jums patīk mācīties kultūras vēsturi?    8
2.3.  Interesantākās tēmas kultūras vēsturē    10
2.4.  Vai kādu tēmu apguve Jums sagādā grūtības?    10
2.5.  Vai kultūras vēstures stundas ir interesantas?    11
2.6.  Kā veicināt, lai stundas būtu interesantākas?    12
2.7.  Kultūras vēsture kā izvēles priekšmets    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
  Anotācija    16
  Annotation    17
  Pielikums    18
Extract

Darba tēma. Kultūras vēstures stundu aktualitāte. Tēma ir aktuāla, jo katram skolēnam, kurš mācās kultūras vēsturi, ir jāzina, kāpēc to piedāvā programma, vai stundās iegūtās zināšanas būs nepieciešamas studējot, vai tās paplašinās viņu redzesloku, attīstīs radošo personību.
Problēma. Daudzās skolās kultūras vēstures ir kā izvēles mācību priekšmets, tādēļ ir skolēni, kas neizvēlas, bet nonākot pie izvēlētās fakultātes durvīm jaunietis tās nevar vērt tikai tāpēc, ka šo priekšmetu nebija izvēlējies 10. klasē. Tāpēc ir svarīgi būt informētam, kāpēc mācās šo priekšmetu.
Hipotēze. Kultūras vēstures stundas Saldus pilsētas ģimnāzijā ir nepieciešamas kā pamatpriekšmets.
Darba mērķis. Izpētīt vai kultūras vēstures stundas ir aktuālas Saldus pilsētas ģimnāzijā, kāds ir jauniešu viedoklis par tām, kā arī izpētīt kā veicināt topošo studentu interesi par šo mācību priekšmetu.
Darba uzdevumi.
1.Izpētīt kultūras vēstures jēdzienus un izglītības standartu.
2.Anketēt Saldus pilsētas ģimnāzijas skolēnus par tēmu kultūras vēstures stundu aktualitāte un apkopot rezultātus.
3.Izpētīt, kā veicināt, lai stundas būtu vēl interesantākas.
4.Izpētīt, ar ko respondentiem asociējas kultūras vēsture.
5.Noskaidrot, vai ģimnāzijas skolēni labprātīgi apgūst šo priekšmetu un kāpēc.
Pētījuma teorētiskā bāze. Lai veiktu šo pētījumu, autore pētīja mācību grāmatas, kultūras vēstures standartus, stundu plānus. Lai iegūtu jaunāko informāciju, interneta materiālus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register