Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:292513
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Kāpēc vērtēšanu var uzskatīt par sarežģītu pedagoģiski- psiholoģisku problēmu?
Jo tas ir sarežģīts process, gan pedagoģiski, gan psiholoģiski – tādēļ arī rodas sarežģīta problēma.
Lai veiktu vērtēšanu, sākumā ir jāatrod vērtēšanas pamats, tikai pēc tam notiek vērtēšanas process. Vērtēšanai ir daudzas funkcijas un didaktiskās prasības, kuras, kā tiks apskatīts zemāk mēdz būt pretrunīgas.
Psiholoģiski ir grūti sniegt vērtējumu, kā arī būt vērtētam. Rodas stress.
Vērtēšana ir ļoti sarežģīta problēma.
2. Kādas ir vērtēšanas funkcijas?
Informatīvā – informācija par virzību
Izglītojošā – vērtēšanas procesā nostiprina zināšanas un prasmes
Audzinošā – radina studentu sistemātiski strādāt, veicina atbildību,
Regulējošā – vērtēšanas rezultātā tiek izdarītas korekcijas studiju procesā
Motivējošā – objektīvs vērtējums motivē turpmākai darbībai.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1243373
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register