Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:332616
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pusaudžu agresīvās uzvedības teorētiski aspekti    5
1.1.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    5
1.2.  Agresīvās uzvedības jēdziens    8
1.3.  Pusaudžu agresīvā uzvedība un tās izpausmes veidi    9
1.3.1.  Verbālā agresija    9
1.3.2.  Fiziskā agresija    10
1.3.3.  Autoagresija jeb suicīds    11
1.4.  Galvenie pusaudžu agresīvās uzvedības cēloņi    13
1.4.1.  Audzināšana ģimenē    13
1.4.2.  Sociālā vide    15
1.5.  Sociālpedagoģiskais darbs ar pusaudžiem, kuriem ir agresīva uzvedība    17
1.5.1.  Sociālā pedagoga darba apraksts    17
1.5.2.  Sociālā pedagoga darbs ar pusaudžiem, kuriem ir agresīva uzvedība    19
2.  Pusaudžu agresīvās uzvedības cēloņu izpēte    24
2.1.  Pētījuma organizācija    24
2.2.  Iegūto datu apstrāde un analīze    24
2.3.  Secinājumi    28
  Nobeigums    29
  Bibliogrāfija    31
Extract

2.3. SECINĀJUMI
Pētījumā apstiprinājās, ka pusaudžu vecumposmā ir izteikta agresīva uzvedība, kas izpaužas kā citu apvainošana, fiziska ietekme, tas arī traucē mācību procesam. Paši skolēni apzinās, ka tā traucē mācību procesam un aizskar viņus, tomēr nejūt no skolas puses kaut kādu atbalstu vai darbību tās mazināšanā. Ir grūti pateikt vai skola tik tiešām atstāj šo problēmu – pusaudžu agresīvā uzvedība – pašplūsmā vai kaut ko arī dara, tikai diemžēl bez manāmiem panākumiem vai nepietiekami. Skolai arī trūkst profesionāļu, nav ne sociālā pedagoga, ne psihologa, kas varētu strādāt ar šo un citām problēmām, kas parādās skolā. Domāju, ka šajā skolā noteikti vajadzētu sociālo pedagogu un atbalsta grupu, lai mazinātu šo agresīvo uzvedību, strādā ar šiem skolēniem gan individuāli, gan caur grupu un preventīvo darbu. Nepieciešams arī izglītot skolotājus par to, cik nopietni agresīvā uzvedība ietekmē mācību procesu. Tā kā viens no galvenajiem cēloņiem agresīvajai uzvedībai ir tieši ģimenē (uzmanības trūkums, nelabvēlīga audzināšana utt.), tad vajadzētu skolai strādāt arī ar ģimenēm, piemēram, pusgadā reizi rīkot ģimenes dienu vai kādus citus pasākumus, kas ir tendēti uz ģimenes savstarpējo saskarsmi.

NOBEIGUMS
Agresīva uzvedība pusaudžu vecumposmā ir ļoti izplatīta, it īpaši tā izpaužas skolā. Agresīva uzvedība – motivēta iznīcinoša darbība, kas ir pretrunā ar sabiedrībā pastāvošām normām un kuras rezultātā tiek nodarīts fizisks vai psiholoģisks kaitējums, tā ir vērsta uz citiem cilvēkiem, sevi vai dzīvniekiem.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1337936
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register