Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346319
 
Evaluation:
Published: 20.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērna psiholoģiskais raksturojums    4
1.1.  Bērna vecums un bērnība    4
2.  Attīstības robežpunkti    5
2.1.  Fiziskā attīstība    9
2.2.  Otrais gads    9
2.3.  Trešais gads    10
3.  Refleksi    11
4.  Valodas apgūšana    14
5.  Sociālā un emocionālā attīstība    15
6.  Kļūšana par personību    16
6.1.  Personības veidošanās ēra    17
  Nobeigums    19
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Nobeigums
Viena no svarīgākajām lietām cilvēkam, manuprāt, ir izprast pašam sevi, iedziļināties sevī, meklēt atbildes uz tiem jautājumiem, kuriem mēs šķietami nespējam rast atbildi. Ļoti svarīgi izanalizēt savu bērnību, attiecības ar vecākiem, iespējams, kaut kur paslēpies kaut kas tāds, ko cilvēks, jau liels būdams, vēl gribētu izrunāt ar saviem vecākiem vai arī kaut kas tāds, ko nav sapratis, mazs būdams, bet tagad padomājot, var izprast, kāpēc vecāki tā rīkojušies. Lai bērns izaugtu par labu personību, vecākam jāpieliek lielas pūles, īpaši, ja viņam bijusi grūta bērnība, lai tas neietekmētu bērnu. Tomēr tas iespējams tikai tad, ja vecāks apzinās to un ir spējīgs būt attieksmē pret savu bērnu savādāks nekā pret viņu pašu bija viņa vecāki.
Nobeidzot šo referātu, gribētu teikt, ka rakstīt to es uzzināju, cik tomēr es varu būt pateicīga maniem vecākiem par jauko bērnību. Kopumā nonācu pie secinājuma, ka, vecāki man ir pratuši sniegt ļoti daudz mīlestības un sapratnes. Varbūt ne vienmēr spējuši mani uzklausīt, tomēr gribējuši mani pasargāt un ievadīt dzīvē tā, lai es būtu laimīga. Zinu, tikai to, ka gribētu savus bērnus audzināt tāpāt kā to darīja mani vecāki.

Secinājumi
1. Cilvēka attīstība ir atkarīga no bioloģiskiem, psiholoģiskiem un sociāliem faktoriem;
2. Zīdaiņa vecumā vadošā darbība ir tieša emocionāla saskarsme ar pieaugušajiem;
3. Bērni attīstās dažādā ātrumā, un dažādas iemaņas viņi apgūst katrs savā laikā. Tomēr ikvienu jaunu iemaņu parasti var apgūt tikai tad, kad apgūta iepriekšēja;
4. Zīdainis piedzimst ar spēju iedarbīgi „signalizēt” par savām fizioloģiskajām un psiholoģiskajām vajadzībām – to viņš parasti dara raudot;
5. Pēc viena gada vecuma bērns sāk runāt saprotami un aptuvēni līdz 3 gadu vecumam apgūst valodas pamatus. Šajā laikā ārkārtīgi strauji palielinās bērna valodu krājums;
6. Kad bērnam būs apmēram astoņpadsmit mēnešu, viņš sāk aptvert, ka ir personība. Bērns sāk saukt sevi vārdā, viņam ļoti patiks aplūkot savas fotogrāfijas. No šī brīža bērns gribēs būt arvien patstāvīgāks un arvien biežāk izvirzīs savas prasības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1250283
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register