Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347534
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

3.Novērošana un iejaukšanās
Grupu novēro – skolotājs
Novērošana – novērošanas lapa
Uzvedība – tiks novērotas bērnu spējas darboties katrā no priekšmetiem, un intelektuālo spēju attīstība priekšmetos (kritērijus skatīt 1.pielikumā)
Rotaļnodarbības plāns ir balstīts uz montesorī metodes principa, kas veicina bērna mācīšanos un aktīvu iesaistīšanos izziņas procesā, šajā gadījumā plāns veicinās interesi par pasaules izzināšanu. Montesori didaktiskais materiāls ir veidots tā, lai tas organiski saplūstu ar bērna spējām un interesēm, kā arī tādā secībā, lai bērns justu tieksmi nepārtraukti izzināt vēl nezināmo. Darbošanās norit nepiespiesti, ar aizrautību un interesi, jo bērni izjūt iekšēju nepieciešamību darīt to, ko viņi paši izvēlas. „Palīdzi man to izdarīt pašam!” Skolotāja uzdevums ir parādīt bērnam, kā ar materiālu strādāt, sniegt atbalstu, ja tas nepieciešams, bet nedarīt bērna vietā. Bērns labāk atceras tad, ja ir ne tikai redzējis vai dzirdējis, bet ir izdzīvojis ar visām maņām un paveicis pats.
Brīva darbošanās ir Montesori pedagoģijas kodols. Bērni paši izvēlas, ar ko nodarbosies. Montesori skolotājs ir palīgs patstāvīgas personības attīstībā. Kad nepieciešams skolotājs dod padomu un palīdz bērnam pašam veikt uzdevumu. Skolotājs pacietīgi strādā ar bērnu un skaidro materiālu pielietojumu un atbalsta bērnu, ja tam nepieciešama palīdzība. Skolotājs veido arī bērnu attieksmi pret apkārtējo vidi un materiālu. Mācību plāna pamatā ir montesori metode, kurā bērns mācās darīt pats, skolotāja ir tikai kā palīgs, lai veidotu priekšstatu. Skolotājs nedara bērna vietā, bet bērns apgūst un dara pats. Tādējādi bērnam būs vieglāk uztvert informāciju par pasauli un cilvēkiem tajā. Pašam darot bērns apgūs valstis, iemācīsies lielāks mazāks nozīmi, veidos izpratni par to, kur atrodas mūsu valsts, kuras ir lielākās valstis pasaulē, kā arī iepazīs valstu kultūru, cilvēkus, valodu un visu pārējo, kas ietilpst ceļojumā apkārt pasaulei.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1376739
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register