Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354530
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Teorētiskā daļa    5
1.  Motivācija un motivējošais faktors uzslava    5
2.  Motivācijas un temperamenta saistība psiholoģiskajos ietvaros    10
3.  Motivācijas saistība ar Es koncepciju un vecumposmu iedalījums    11
4.  Motivācijas saistība ar vajadzību fenomenu psiholoģiskajām īpatnībām    13
5.  Secinājumi    19
  Praktiskā daļa    20
6.  Skolēnu atlases principi un aptaujas veikšanas gaita    20
7.  Pētījumā izmantotās metodes    20
8.  Aptaujā iegūto rezultātu analīze    21
9.  Secinājumi    27
10.  Izmantotās literatūras saraksts    28
11.  Anotācija    29
12.  Annotation    30
Extract

Latvijā dzīvo divi miljoni iedzīvotāju. Valstī kopumā vispārizglītojošajās dienas skolās 2007./2008.gadā mācības uzsāka 250 941 skolēns. Ar katru gadu arvien lielākai daļai skolēnu zūd motivācija mācīties. Par iemesliem, ka jauniešos zūd motivācija mācīties, tiek spriests dažādos valsts un nevalstisko organizāciju līmeņos. Iemesli tiek meklēti gan sabiedrībā, gan ģimenēs, bet kā novērojis darba autors – straujais dzīves temps, sabiedrības noslāņošanās un milzīgais, negatīvais informācijas apjoms, kas jauniešiem ir pieejams varētu būt par iemeslu motivācijas zudumam. Nav noslēpums, ka arī Latvijas skolās ir novērojamas negācijas, kas izpaužas kā smēķēšana, alkohola lietošana, psihotropo vielu lietošana u.c. Arī valsts attieksme pret skolotāju algām varētu būt kā iemesls tam, ka skolotāji paši ir pārāk aizņemti ar savām personiskajām problēmām, un tiem neatliek spēka, un vēlēšanās vairāk pievērst uzmanību skolēniem, arī tajos gadījumos, kad skolēniem tas tiešām ir nepieciešams. Nevar noniecināt arī jauniešu individuālās īpatnības un ģimenes lomu mācību procesā. Jo bieži vien vecāki, jauniešus ir atstājuši novārtā, jo viņiem pašiem ir jāstrādā, un viņiem nav pietiekami daudz laika, un viņi uzskata, ka jaunietis spēs pats tikt galā. Arī draugu viedoklis jauniešiem ir ļoti svarīgs, jo tieši skolas laikā jaunieši meklē savu vietu sabiedrības grupās. Draugu viedoklis bieži vien nesaskan ar vecāku un skolotāju viedokļiem, un gadījumos, ja vecākiem un skolotājiem nav laika, vai vēlēšanās dot kādu motivējošu stimulu, tad atbalsts tiek atrasts draugu pulkā, un par mācībām tiek aizmirsts.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,98 €
Work pack Nr. 1123782
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register