Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359222
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Piektdiena
Tēma: Gailis ielūdz uz teātri.
Dominante: Mūzika
Pakārtotie darbības veidi: Zīmēšana, matemātika.
Mērķis: Rosināt apspēlēt pasakas sižetu, atdarināt pasaku.
Uzdevumi:
1. Veidot iemaņas saistīt mūzikas klausīšanas ar citiem mākslas veidiem.
2. Veicināt iztēles attīstību attēlojot pasaka varoņus.
3. Rosināt bērnus ar kustību palīdzību brīvai improvizācijai.
4. Pilnveidot prasmi aizkrāsot visu laukumu.
5. Nostiprināt zināšanas par ģeometrisko figūru- aplis, un krāsām.
Uzskates materiāli:
Valodas centrs – pasaka, grāmatas ar attēliem, mīklas.
Dabas centrs - telpaugi, lejkanna, zariņi, attēli ar ziemas ainavām.
Matemātikas centrs – medaljoni.
Celtniecības centrs- kluči, lielie un mazi lego.
Rotaļu centrs- mīkstās rotaļlietas, roku lellītes, gailis
Zīmēšanas centrs- darba lapas –Gailis.
Rīta cēliens.
Skolotāja sagaida bērnus. Bērni darbojas interešu centros paši pēc savām interesēm. Valodas centrā- pasakas, grāmatiņas. Matemātikas centrā – spēles ‘’atrodi otru tādu pašu, puzles.
Rotaļnodarbība:
Rīta aplis: Skolotāja aicina bērnus stāties aplī. Skolotāja kopā ar bērniem nodzied sasveicināšanās dziesmiņu- “Ir jau visi”. ( skatīt pielikumā Nr.1.)
Bērni padodot viens otram bumbiņu saka ‘’labrīt ‘’. Bumbiņa ceļo pa apli, kamēr atgriežas atpakaļ pie skolotājas. Skolotāja pievērš bērnu uzmanību kāds ārā laiks? Noskaidrojam, ka nepieciešams silts apģērbs. Mētelis, zābaciņi, cepure, šalle, cimdiņi. Skolotāja aicina bērnus noskaitīt jauno pirkstiņu rotaļu par cimdiņu. (Skatīt pielikumā Nr. 2.).
Ievada daļa:
Skolotāja kopā ar bērniem atkārto pasaku ‘’Vecīša cimdiņš’’. Bērni vai mēs visus dzīvnieciņus esam uztaisījuši nedēļas garumā. Noskaidrojam, ka nē. Kurš tad nobiedēja visus dzīvnieciņus? Gailītis.
Galvenā daļa:
Pēkšņi dzirdam KI-KE-RI-GŪ, kas tas ir. Grupiņā uz plauktiņa sēž gailītis, skolotāja noņem no plauktiņa gailīti. Bērni vai gailis ir krāsains? Kādās krāsas ir gailītis? Aplūkojam viņu, nosaucam krāsas, kādas ir gailim. Gailītis piedāvā kopā ar bērniem izritmizēt dziesmu ‘’Kur tu teci gailīti’’. (ar krāsainajiem zīmuļiem).
Bērni, gailītis jautā, bet vai mēs varētu uztaisīt teātrīti par ‘’vecīša cimdiņu’’.
Kuri dzīvnieciņi dejoja cimdiņā? Noskaidrojam, ka trīs – pele, zaķis, vilks, bet cik esam mēs? 15 bērni.
Kā mēs varētu sadalīties pa grupiņām?
Te gailītis rāda savu groziņu. Viņš ir atnesis grozu ar medaljoniem, Medaljoni ir aplīši, kuriem virsū ir visi trīs mūsu dzīvnieciņi, pele, zaķis, vilks.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1312498
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register