Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Didaktisko rotaļu nozīme adaptācijas periodā (pirmajā klasē) bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

     

    Term Papers51 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399216
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Didaktikas jēdziens un tās būtība    5
2.  Mērķi un uzdevumi speciālās skolas pirmajā klasē    7
2.1.  Didaktiskā rotaļa (spēle) kā metode    8
2.2.  Didaktisko rotaļu (spēļu) veidi    10
2.3.  Rotaļas loma skolēnu attīstībā    12
2.4.  Didaktisko rotaļu vieta mācību saturā    14
3.  Didaktiskā rotaļa - skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem personības veidošanas un korekcijas līdzeklis    16
3.1.  Skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskais raksturojums adaptācijas periodā    17
3.2.  Komunikācijas un valodas traucējumu korekcija ar rotaļas palīdzību    19
3.3.  Socializācijas sekmēšana skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem    23
4.  Pētījuma organizācija    26
4.1.  Skolēnu adaptācijas perioda grūtības    26
4.2.  Pētījuma grupas skolēnu pedagoģiskais raksturojums (septembris)    28
4.3.  Pētījuma grupas skolēnu pedagoģiskais raksturojums (februāris)    30
4.4.  Skolēnu attīstības izaugsmes novērtējuma analīze adaptācijas periodā    32
  Secinājumi    41
  Literatūras saraksts    42
  Pielikums    46
Extract

Secinājumi
1. Didaktika aptver mācību teorijas jautājumus, izstrādā mācību satura plānošanas pamatus, mācīšanas metodes un organizatoriskās formas.
2. Skolēniem mācību process jāorganizē tā, lai viņi pēc iespējas vairāk apgūtu zināšanas un prasmes vērojot apkārtējās lietas, pētot to cēloņsakarības.
3. Adaptācijas periods ir uzskatāms par attīstības procesu, jo skolēnam ir jāpielāgo sava uzvedība mainīgās vides prasībām, noteikumiem, pie kuriem ir jāpielāgojas uzsākot mācības skolā. Lai aplūkotu didaktiskās rotaļas lomu skolēnu komunikācijas un valodas attīstīšanā, nepieciešams iepazīt rotaļu kā mācību līdzekli.
4. Rotaļas un spēles ir didaktikas mērķu īstenošanas līdzeklis.
5. Mērķtiecīgi atlasītas didaktiskās rotaļas palīdz risināt skolas adaptācijas perioda izvirzītus uzdevumus.
6. Didaktiskā rotaļa ir veiksmīgs līdzeklis skolēnu sadarbības, saziņas, pašapkalpošanās attīstīšanā un skolēnu uzvedības korekcijā.
7. Pētījumā 1. klases skolēnu adaptācijas grūtību novēršanā lielākais progress vērojams sadarbības jomā.
8. Skolēniem didaktiskās rotaļas jāizmanto ilgstošā laika posmā, lai apgūtās prasmes tiktu nostiprinātas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −16,48 €
Work pack Nr. 1378863
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register