Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:420909
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses apraksts    3
2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīze    4
3.  Izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu atbilstības analīze pirmsskolas vecuma bērnu attīstībā    7
4.  Vadītās aktivitātes, pedagoģiskās darbības analīze    18
5.  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
Extract

5. Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Prakses laikā man tika dota iespēja strādāt jaukta vecuma grupā ar bērniem no 3 līdz 7 gadi, kas sākumā man šķita kā izaicinājums un radīja šaubas vai spēšu tikt galā, jo šāja vecumā bērnu attīstībā tā ir liela gadu starpība. Taču es biju pārsteigta cik ļoti veiksmīgas bērnu audzināšanai ir šādas integrētās grupas. Mazākie bērni ļoti ātri mācās no lielākajiem, savukārt lielākie bērni ir ļoti saudzīgi pret mazajiem, palīdz, kad tas ir nepieciešams.
Darbu organizēju atbilstoši savām zināšanām un pēc veiktajiem vērojumiem. Smēlos idejas no grāmatām, interneta vides un pieredzējušiem kolēģiem. Katrai nodarbībai biju iepriekš sagatavojusies. Vadīju rīta apli, darbojāmies interešu centros, vadīju rotaļnodarbības, bērni paši spēlēja radošās rotaļas, veica individuālo darbu, devāmies pastaigās. Katra nodarbība tika plānotā tā, lai bērniem būtu interesanti lai mācītos caur rotaļu..
Daloties savā pieredzē prakses laikā, varu teikt, ka bērniem ir ļoti svarīgi, ja skolotājs viņu atbalsta, paslavē, tad bērns cenšas darboties un ir gandarīts ar saviem panākumiem. Mana sadarbība ar bērniem pamatā izpaudās sarunājoties, pārrunājot piedzīvoto, izzinot bērnu sajūtas un emocijas. Pēc nodarbībām bērniem jautāju vai patika nodarbība, jutu, ka bērniem patīk ar mani sadarboties, bērni jautāja kad nākšu vēl.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1371894
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register