Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:518323
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kā ir teicis J.S.Kounins, „Lai sāktu darboties pat vislabākā programma, skolotājam ir jāprot izvēlēties piemērotus klasvadības paņēmienus, lai skolēni sāktu strādāt un aktīvi piedalītos stundā”. Ja pieņem, ka disciplīna ir kārtība, tad šai kārtībai būtu jābūt demokrātiskā ceļā noteiktai. Tas, vai šī kārtība būs vai nebūs panākta labvēlīgi, ir atkarīgs no skolotāja. R.Dreikurs ir teicis, ka „disciplīna ir visas izglītības atbalsta punkts. Bez disciplīnas abi – gan skolotājs, gan skolēns – atrodas disbalansā un klasē nevar notikt pienācīga mācīšanās”. Mūsdienu skolā šo disciplīnu nodrošina efektīva klasvadība, un tās mērķis ir ne tikai uzturēt klasē kārtību, bet arī sekmēt skolēna pašdisciplīnas attīstību un nostiprināšanos. Savukārt, lai šī klasvadība būtu sekmīga, skolotājam jābūt humānistam. Kā uzskata K.Rodžers – visatļautība nav atbalstāma, tomēr autoritārisms arī nesekmē skolēnu pašdisciplīnas veidošanos. Skolotāja mērķis ir palīdzēt attīstīties bērnam kā personībai. Un pilnvērtīga personība ir pašdisciplinēta personība.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1372964
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register