Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:532264
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prakses mērķi un uzdevumi    1
  Dzirdes centrs    2
  Limbažu konsultatīvā bērnu centra darbs    5
  Mācību stundas plānojums    11
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Pēdējā laikā ir konstatēts sensoneirālas vājdzirdības pieaugums. Speciālisti to skaidro ar trim faktoriem:
1) uzlabojas medicīniskās apkalpošanas kvalitāte, tiek veikta savlaicīga diagnostika;
2) pieaug bērnu skaits, kurus nosūta izmeklēšanai ne tikai mediķi, bet arī pedagogi pēc ilgstošām pedagoģiskām neveiksmēm;
3) pieaugošs saslimšanu un smagu dzemdību skaits Latvijā, respektīvi, pieaugošs perinatālo, postnatālo riska faktoru skaits.
Statistika liecina, ka ausu infekcijas, kā arī biežāk sastopamās vīrusu infekcijas augšējos elpošanas ceļos bieži kombinējas ar dzirdes traucējumiem īsākā vai garākā laika periodā. 100% bērnu vecumā no 0 līdz 11 gadiem kādā laika sprīdī ir bijuši dzirdes traucējumi infekciju rezultātā.
10 - 15% skolas vecuma bērnu ir pazemināta dzirdes spēja, kas atpaliek no normālas dzirdes līmeņa -15 decibeliem.
Lai diagnosticētu dzirdes līmeni dzirdes centrā „Biķernieki” darbojas un tiek veiktas dažādas procedūras-
Auss mikroskopija;
Auss videootoskopija;
Refleksometrija;
Timpanometrija;
Deguna blakus dobumu ultrasonoskopija;
Toņu subjektīvā audiometrija, tai skaitā ar maskēšanu;
Skaņas lokalizācija;
valodas audiometrija;
Audiometrija brīvajā skaņu laukā:
- dzirdes aparātu kontrolei;
- bez dzirdes aparātiem.
Objektīvā audiometrija;
Skrīningobjektīvā audiometrija;
Otoakustiskā emisija.
Ja veicot pārbaudes tiek konstatēti kādi dzirdes traucējumi, tad sākas ārstniecības un rehabilitācijas periods, kura laikā bērni atrodas dzirdes centrā stacionārā, līdz skolas vecumam kopā ar vecākiem, kā arī ārstēšanas laikā vecāki tiek apmācīti kā strādāt ar bērnu mājās. Diemžēl bērni bieži dzirdes centrā nonāk novēloti. Bērns nemāk tik precīzi aprakstīt savas sajūtas. Ļoti bieži ir tā, ka sekretoros otītus konstatē vecāki: nevis sūdzību formā, bet pēc tā, ka bērnam tiek kaut kas teikts, un viņš atbild ar ļoti vienkāršu pretjautājumu "ko?" Reizēm "kokošana" pēc laika pāriet, taču bērns viņu interesējošo pārraižu laikā sāk telivizoram noregulēt lielāku skaļumu. Tad mammas saka: kad mans bērns skatās televizoru, tad visa māja rīb. Ļoti bieži vecāki uzskata, ka tā ir kaprīze.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1174649
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register